سیستم برق اضطراری در درب های اتوماتیک شیشه ای 

()

درب های اتوماتیک شیشه ای از درب های پر کاربرد در جهان بوده که از آن در مکان های پر تردد و عمومی مانند: بیمارستان ها، فروشگاه ها، بانک ها و.. به کار می رود و علاوه بر آسانی و  سریع تر شدن تردد باعث افزایش امنیت نیز می شود. درب های اتوماتیک شیشه ای دارای انواع مختلفی می باشد و از قطعات و اجزای مختلفی ساخته شده است و با قرار گرفتن افراد در برابر حسگرهایی که در بالای درب بر روی ریل اصلی وصل هستند و به وسیله برق باز و بسته می‌شوند عمل می‌کنند. این درب با برق کار می کند و در هنگام قطع برق که چشمی ها دیگر قادر به کار کردن نیستند و متوقف می شوند. برای اینکه از این مشکل جلوگیری شود برای درب های اتوماتیک شیشه ای یک سیستم برق اضطراری در نظر گرفته اند که بعد از قطع شدن برق، درب ها به فعالیت خود ادامه دهند. با توجه به ضرورت عملکرد سیستم در مواقع قطعی برق می‌توان از سیستم‌های برق اضطراری ups یا باتری‌های بک‌آپ همچنین آچار آلن برای باز کردن درب به صورت دستی یا push bottun های ویژه‌ی درب های دستی استفاده نمود تا فعالیت و رفت و آمد با مشکل رو به رو نشود.

منبع تغذیه یا ترانسِ حلقوی تروئیدی ۱۰۰ وات درب های اتوماتیک شیشه ای آکام دارای سیم پیچ مس خالص بوده که به منظور مقاومت سیستم در برابر امواج الکترومغناطیس یا امواج الکترواستاتیک و یا همان نوسانات برق بالاترین بهره وری را ایجاد مینمایند بر روی ترانس های درب های اتوماتیک آکام نیز لوگوی تجاری ثبت شدهُ گروه صنعتی آکام به منظور تضمین کیفیت و گارانتی سیستم بصورت برجسته درج گردیده است.

باتری‌های بک آپ بر روی سیستم های درب های اتوماتیک شیشه ای آکام:

باتری های بک آپ در اپراتورهای درب اتوماتیک آکام از نوع ویژهُ ۲.۳ آمپر یا ۷.۲ امپر می باشند که هر یک در زمان قطع برق می توانند درب های اتوماتیک شیشه ای را تا ۴۰۰ بار در ۲۴ ساعت یا ۸۰۰ بار در ۴۸ ساعت باز و بسته نمایند، علاوه بر این امکان اتصال به شبکه های مدیریت هوشمند و یا استفاده از کلیدهای دستی مخصوص اطمینان خاطر از عملکرد مطلوب سیستم در مواقع نبود برق، تضمین می گردد.

باز کردن درب های اتوماتیک شیشه ای با استفاده از آچار آلن در هنگام قطع برق:

استفاده از آچار آلن برای باز کردن درب های اتوماتیک شیشه ای یکی از روش هایی است که می توان در هنگام قطع برق برای باز کردن درب ها از آن استفاده کنید. برای باز کردن درب و ادامه فعالیت درب از این روش می توانید، با استفاده از آچار آلن یا کلید مخصوص درب که بر روی قسمت مشخصی از موتور و یا گیربکس می‌ گذارند و با چرخاندن آن در باز می شود. برای انجام این کار باید دقت کرد که علی رغم قطع بودن برق باز هم آن را به وسیله کلید برق اصلی خاموش کنید و درپوش پلاستیکی قسمت مورد نظر را بردارید و با استفاده از آچار آلن و کلید مخصوص با چرخاندن خلاص کن آن را در وضعیت مورد نظر خود تنظیم کنید.

باز کردن درب های اتوماتیک شیشه ای به وسیله سیستم برق اضطراری:

سیستم برق اضطراری در درب های اتوماتیک شیشه ای، همان طور که مشخص است در هنگام قطع برق بسیار مورد استفاده و کاربردی می باشد و مانند سایر ابزار و قطعات درب ها درون اپراتور و در ریل اصلی قرار گرفته است. این سیستم را با نام ups نیز می شناسند و یکی از انواع سیستم های قوی در درب های اتوماتیک شیشه ای می باشد. سیستم برق اضطراری در درب های اتوماتیک شیشه ای در هنگام قطع برق به صورت خودکار سریعا فعال شده و از توقف فعالیت درب ها جلوگیری می‌ کند. البته کارکرد این سیستم ها، از ظرفیت های مختلفی برخوردار هستند، به طوری که بعضی از آن ها ۳ تا ۸ ساعت می تواند فعال باشد و برخی نیز می توانند تا ۲۴ ساعت به فعالیت خود ادامه دهند. سیستم برق اضطراری در درب های اتوماتیک شیشه ای بسیار هوشمند و حساس می باشد و در مکان های حساس و مهم مانند بانک ها بسیار پرکاربرد و مهم بودن و امنیت آنان را تأمین می کند. به طوری که در هنگام قطع برق این سیستم فورا فعال شده و شروع به قفل کردن سایر درب ها می کند. یکی از مهم ترین ویژگی های این سیستم قابلیت برنامه ریزی آن ها می باشد که می توان برای آن ها حالت های مختلفی را برنامه ریزی و تنظیم کرد.

بهترین قیمت و برند سیستم برق اضطراری در درب های اتوماتیک شیشه ای:

سیستم برق اضطراری، یکی از مهم ترین و قوی ترین ابزار درب های اتوماتیک شیشه ای بوده که مانند سایر اجزا و قطعات درون اپراتور نصب شده در بالای ریل اصلی قرار دارد و مانند همه آن ها به دلیل داشتن انواع مختلف، ابعاد مختلف، قدرت مختلف، نوع کار کرد و… دارای قیمت های مختلفی می باشد. این امکان وجود ندارد که برای این قطعات قیمت ثابتی را مشخص کرد. علاوه بر قطعات درب های اتوماتیک شیشه ای تمام وسایل دارای قیمت متغیر می باشند و این مشکل به دلیل متفاوت بودن نوع وسایل و برند ها می باشد. گروه صنعتی آکام یکی از انواع گروه هایی بودن که در تولید و نصب درب های اتوماتیک شیشه ای نقش بزرگی ایفا کرده است و با داشتن ۲۰ سال تجربه دربی با کیفیت بالا و با قیمتی مناسب ارائه می کند.این گروه با ایجاد شرایطی توانسته این امکان را به کاربران خود بدهد که با خیالی راحت و سریع تر به محصول مورد نظر خود برسند. این گروه با ایجاد اپلیکیشن و پلتفرم های آنلاین مخصوص برای شما کاربران عزیز این شرایط را مهیا کرده اند که شما با استفاده از آن می توانید محصولات موجود در این گروه را مشاهده و انتخاب کنید و از مشخصات آن اطلاع پیدا کنید. همچنین می توانید در صورت داشتن هر گونه سوالی، با متخصصان و مدیران با تجربه این گروه در هر زمانی در ارتباط باشید و از شرایط محصول خود و نحوه خرید آن مطمئن شوید و با خیال راحت محصول خود را خریداری کنید. گروه صنعتی آکام ضمن اطمینان از کیفیت محصولات و قطعات خود آزمایشاتی را بر روی پارامتر های مختلف انجام داده است که در نهایت یک محصولی عالی و با کیفیت بالا به مشتریان ارائه دهند.

جمع بندی:

همان طور که گفته شده، درب های اتوماتیک شیشه ای داری قابلیت خاصی می باشد که در هنگام قطع برق نیز به فعالیت خود ادامه می دهد. این شرایط به کمک سیستم برق اضطراری در درب های اتوماتیک شیشه ای امکان پذیر است. این سیستم از نامش مشخص است که نوعی وضعیت اضطراری بودن که در هنگام قطع برق شروع به فعالیت می‌ کند و از بسته ماندن درب ها جلوگیری می کند و به ادامه فعالیت آن کمک کند. این سیستم علاوه بر ادامه دادن روند فعالیت درب ها از امنیت بالایی نیز برخوردار است و در مکان های امنیتی مانند بانک ها باعث حفظ امنیت می شود و در هنگام قطع برق و شرایط اضطراری تمامی درب ها را قفل کرده و همچنین قابلیت تنظیم به حالت مورد نظر را نیز دارد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x