سیستم‌های درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ 

()

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای یکی درب‌های پرکابرد در جهان بوده که امروزه در بیشتر مناطق مورد استفاده قرار گرفته است و رفت و آمد را بسیار سریع و آسان کرده است. این نوع از درب‌ها به صورت خودکار و بدون دخالت دست به وسیله سنسورهای حسگر در بالای درب باز و بسته می‌شوند‌. درب‌‌های اتوماتیک شیشه‌ای دارای انواع مختلفی است که درب‌‌های اتوماتیک اسلایدینگ یکی از آن‌ها می‌باشد که به درب اتوماتیک شیشه‌ای کشویی و یا درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای سانترال معروف می‌باشد. این نوع درب به دلیل اینکه کارکردی شبیه درب اتوماتیک شیشه‌ای کشویی دارد به آن نام نامیده می‌شود و همچنین برای باز و بسته شدن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ، از مکانیزم کشویی استفاده می‌شود. این نوع از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای بدون هیچ مانعی در بیشتر مکان‌ها به کار می‌رود که باعث زیبایی، امنیت، رفت و آمد سریع‌تر و… می‌‌شود. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ دارای یک قفل الکترومغناطیسی بوده که با خاموش کردن دستگاه و فعال شدن این قفل، امنیت در مکان‌ها ایجاد می‌شود. گروه صنعتی آکام با ۲۰ سال تجربه توانسته با تولید این درب‌ها با استفاده از بهترین قطعات محصولی با کیفیت و مقرون به صرفه به کاربران ارائه دهد.

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ یا سانترال چگونه کار می‌کند؟

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ یکی از انواع درب‌های اتوماتیک بوده که به وسیله سنسورهای حرکتی‌ای که دارد، در هنگام قرار گرفتن افراد در مقابل درب، این سیگنال‌ها به سیستم منتقل می‌شود و این سیستم از طریق چرخ دنده که به پنل‌ها متصل است با حرکت موتور، تسمه و سایر قطعات را درگیر کرده و به وسیله استفاده از غلطکی که به درب متصل است اجازه باز شدن  را صادر کرده و درب‌ها به صورت اسلایدی باز و بسته می‌شود. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای سانترال قابل نصب بر روی ریموت کنترل بوده که از راه دور توسط افراد وضعیت باز و بسته شدن را کنترل می‌کند و زمانی که درب سیگنال را دریافت کند باز و بسته می‌شود و می‌توانید میزان سرعت و قدرت درب را تنظیم کنید. این روش برای باز و بسته شدن بسیار ایمن می‌باشد، زیرا می‌توانید جلوی ورود افراد غریبه را بگیرید.

انواع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ کدام اند؟

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ دارای ۴ نوع: چهار لت (دو لت ثابت و دو لت متحرک)، یک لت متحرک، دو لت متحرک، یک لت ثابت و یک لت متحرک می‌باشد.

  1. چهار لت (دولت ثابت و دو لت متحرک): این نوع از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای بسیار پرکاربرد و زیبا است که دو لت ثابت کنار دو لت متحرک قرار گرفته است که به اندازه نصف عرض کل دهنه می‌باشد.
  1. دولت متحرک: این نوع درب‌ها بیشتر در مکان سالن‌ها نصب می‌شود و هر دو لت متحرک بوده و از کنار به سمت چپ و راست باز می‌شود و کل دهنه ورودی باز می‌شود.
  1. یک لت متحرک: این درب فضای کمی را اشغال می‌کند و برای فضایی که عرض کمی دارند استفاده می‌شود. این نوع درب‌ها به اندازه کل دهنه باز شده و بر روی دیوار نیز حرکت می‌کند.
  1. یک لت ثابت و یک لت متحرک: این نوع درب دارای یک لت ثابت و یک لت متحرک بوده که حرکت این درب به وسیله با متحرک است که بر روی لت ثابت حرکت می‌کند و میزان باز شدن آن به اندازه نصف عرض دهنه می‌باشد.

یازده نمونه مزایا استفاده از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ:

  • درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ قابل نصب در همه محیط‌ها می‌باشد.
  • فضای خیلی کمی را اشغال می‌کند.
  • باعث زیبا شدن محیط می‌شود.
  • از امنیت بالایی برخوردار است.
  • از سرو صدای کمی برخوردار است.
  • مانع از بین رفتن انرژی موجود در محیط می‌شود.
  • از ورود گرد و خاک به داخل محیط جلوگیری می‌کند.
  • ورود و خروج و جا به جایی را سریع‌تر و آسان‌تر کرده است.
  • برای فعالیت انرژی کمی را مصرف می‌کند.
  • به میزان استهلاک خیلی کمی نیاز دارد.
  • قابل نصب بر روی ریموت کنترل بوده و می‌توان فعالیت آن را از راه دور کنترل کرد.
  • به دلیل نداشتن دستگیره باعث کاهش انتقال آلودگی‌ها مخصوصاً در محیط بیمارستان‌ها شده است.

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ در چه محیط‌هایی استفاده می‌شود؟

  1. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ در ورودی ساختمان‌ها.
  2. ورزشگاه‌ها و استادیوم‌ها.
  3. بیمارستان‌ها.
  4. کارخانه‌ها و کارگاه‌ها.
  5. مراکز تجاری و عمومی.
  6. بانک‌ها.
  7. فروشگاه‌ها.
  8. اداره‌ها.
  9. سینماها و…. مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین برند درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ کدام است؟

برای امنیت و زیبایی هر چه تمام‌تر مکان‌ها نیازمند محصولی با کیفیت و قدرتمند هستیم. گروه صنعتی آکام با ۲۰ سال تجربه با به کارگیری از قطعات عالی و با کیفیت محصولی قوی، ایمن و با کیفیت بالا تولید کرده و علاوه بر زیبایی و ایمن بودن بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. گرون صنعتی آکام همچنین برای اثبات کیفیت محصولات تولید شده آزمایشاتی را روی پارامترهای مختلف انجام داده است تا از بی نقص محصولات اطمینان حاصل کنید. شما برای دیدن محصولات این گروه می‌توانید به اپلیکیشن این مجموعه مراجعه کنید و با انواع محصولات و کاربرد آن‌ها آشنا شوید.

قیمت درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ چقدر است؟

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ از قطعات مختلفی ساخته شده است. قیمت این درب‌ها به اندازه درب، نوع درب، رنگ، نوع کارکرد، ابزار و قطعات به کار رفته در آن، اپراتورها، شیشه‌ها و…. بستگی دارد. هیچ گاه قیمت ثابتی برای این محصولات وجود نداشته است و همیشه درحال تغییر است. شما برای اطلاع از قیمت‌های درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای سانترال می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن گروه آکام در هر ساعت از شبانه روز با متخصصان این گروه در ارتباط باشید و پرسش‌های خود را مطرح کنید و به خواب سوالات خود در اسرع وقت برسید. گروه صنعتی آکام با ایجاد پلتفرم‌های آنلاین گامی نو در جهت اطلاع رسانی ایجاد کرده است.

جمع بندی:

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای اسلایدینگ یکی از انواع درب‌های اتوماتیک بوده که بسیار پرکاربرد و زیبا می‌باشد. این درب‌ها امروزه با نصب در محیط‌های مختلف باعث امنیت، زیبایی و تردد آسان شده است و از کارکرد آسان و عالی‌ای برخوردار است. این درب‌ها قابل نصب بر روی ریموت بوده و از راه دور نیز قابل کنترل می‌باشد. گروه صنعتی آکام از بزرگ‌ترین نصب کننده و تولید کننده درب های اتوماتیک بوده و با استفاده از بهترین قطعات محصولی با کیفیت و مقرون به صرفه به کاربران ارائه داده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x