انواع فریم در درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای 

()

درب های اتوماتیک شیشه‌ای یکی از انواع درب‌هایی است که برای ورودی و خروجی مکان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و از کارکرد بالایی برخوردار است. این درب‌ها با نصب در مکان‌هایی ازجمله: بیمارستان‌ها، ورزشگاه‌ها، مراکز تجاری، عمومی، تفریحی، فروشگاه‌ها، بانک‌ها و… علاوه بر ورود و خروج افراد باعث، زیبایی، اشغال فضای کم نسبت به سایر درب‌ها، تردد سریع، باز و بستن شدن بدون سر و صدا، امنیت مکان و…. می‌شود. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای به کمک اجزا و قطعات زیادی که در خود دارد فعالیت می کنند. این قطعات نوعی به هم دیگر متصل اند و یک ایراد در اجزا باعث برهم خوردن فعالیت درب‌ شود. باز و بسته شدن این درب‌ها نیز به صورت خودکار می‌باشد، یعنی با قرار گرفتن افراد در برابر درب سنسورهای حسگر حضور افراد را دریافت می‌کند و به یاری اجزا می‌رساند و در نتیجه با حرکت قطعات درب‌ به آرامی باز و بسته می‌شود. علاوه بر فعالیت خودکار، درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای قابلیت فعالیت با ریموت را نیز دارپ. شما به کمک ریموت می‌توانید، میزان سرعت باز و بسته شدن درب، مدت زمان توقف، حالت نیمه باز، کاملاً باز، بسته، ورود و خروج افراد و…. کنترل کنید و همچنین فعالیت درب‌‌های اتوماتیک شیشه‌ای را از راه دور کنترل کنید. علت زیبایی این درب‌‌ها به ابعاد، نوع درب، رنگ، شیشه، کاور پشت دهنه و عوامل دیگری همچون فریم می‌باشد که در ادامه به این موضوع می‌پردازیم.

درب های اتوماتیک شیشه ای
فریم های درب های اتوماتیک شیشه ای

فریم درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای چیست؟

فریم یکی از متعلقات درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای بوده که از شکسته شدن شیشه در برابر ضربات محافظت می‌کند و با قرار گرفتن در لبه‌ها، گوشه‌ها فاصله و درز‌ها را می‌پوشاند و مانع از بین رفتن انرژی موجود در محیطی، ورود گرد و خاک و… می‌شود. فریم‌های درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای می تواند به خوبی فاصله‌ها و درزهای موجود در لبه‌های قسمت پایین و بالای درب را بپوشاند. فریم‌های درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای علاوه بر محافظت از شیشه و حفظ انرژی زیبایی درب‌ها را چند برابر می‌کند که این زیبایی درب‌ها باعث زیبایی محیط می‌شود.

از نکات مهم در بکارگیری فریم های درب اتوماتیک شیشه ای آنست که این فریم ها با لاستیک های مقاوم در برابر سرما و گرما دور تا دور شیشه ها قرار گرفته اند. (لاستیک های EPDM) 

چند نوع فریم در درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای به کار رفته است؟

  1. فریم بغل که کنار درب‌ها را می‌پوشاند.
  2. فریم کفی، که در کف درب‌ها قرار می‌گیرد.
  3. فریم u که درزها را می‌پوشاند.
  4. فریم در پوش.
  5. فریم کاور.

البته این فریم‌ها مطابق نیاز درب‌‌ها و کاربردی که دارند متغیر می‌باشد.

فریم‌های درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دارای چه ابعادی هستند؟

  • فریم باریک: برای درب‌هایی با وزن کم می‌باشد که دارای عرض ۳ سانتی‌متر و فریم کفی ۶ سانتی‌متر است.
  • فریم پهن: برای درب‌هایی با وزن زیاد استفاده می‌شود که عرض آن ۶ سانتی‌متر و فریم کلی آن ۸ سانتی‌متر می‌باشد.

جنس فریم‌های به کار رفته در درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای چگونه است؟

فریم‌های درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دارای دو جنس آلومینیومی و استیل می‌باشند که هر کدام ویژگی و ظاهر منحصر به فرد خود را دارند.

  • فریم آلومینیومی درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای: این فریم خود دارای تنوع، رنگ و ابعاد مختلفی است که به روش اکستروژن تولید می‌شود. در این روش، با دستگاهی مخصوص که دارای سطح مقطعی خاصی هستند به آن‌ها فشار زیادی وارد می‌شود و در نهایت این فریم آلومینیومی تولید می‌شود. فریم آلومینیومی دارای دو رنگ، آنادایز: از شمش خالص آلومینیوم ۶۰۶۳ به وجود آمده و الکترواستاتیک: که از شستشو و رنگ کاری ایجاد شده است.
  • فریم استیل درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای: این فریم، فریم آلومینیومی بوده که در روکش استیل است و دارای رنگ‌های مختلفی می‌باشد و به فریم خمیده نیز معروف می‌باشد.

دوازده نمونه از ویژگی‌های فریم‌های درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای:

  • فریم‌های درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دارای ظاهر و طراحی زیبا می‌باشند.
  • از استحکام بالایی برخوردار هستند.
  • لاستیک‌های ویژه برای محافظت شیشه‌های درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای و جلوگیری از هرگونه فرسایش.
  • لاستیک‌های درز بندی برای حرکت لت‌های متحرک است.
  • سرو صدایی ایجاد نمی‌کند.
  • از هدر رفتن انرژی درون محیط جلوگیری می‌کند.
  • مانع ورود گرد و خاک به داخل محیط می‌شود.
  • باعث امنیت زیاد درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای می‌شود.
  • در زمان باز و بستن شدن و تردد صرفه جویی می‌شود.
  • دارای مقاومت ویژه در برابر انبساط و انقباض است.
  • دارای رنگی براق می‌باشد.
  • مقاومت در برابر زنگ زدگی نیز مقاوم است.

بهترین برند فریم درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کدام است؟

فریم‌های درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای باعث ایجاد نمای زیادی در انواع درب‌های اتوماتیک می‌شود. گروه صنعتی آکام با داشتن ۲۰‌سال تجربه در تولید انواع درب‌های اتوماتیک درجهان توانسته با استفاده از بهترین ابزار و قطعات درب‌هایی را تولید کنند که زیبا، با کیفیت، ایمن و…. باشد. علاوه بر آن درب‌های ساخته شده توسط این گروه بسیار مقرون به صرفه است. گرچه صنعتی آکام با ایجاد پلتفرم‌های آنلاین شرایطی را برای شما به وجود آورده است که بتوانید برای کسب اطلاع از کیفیت و انواع درب‌ها با متخصصان با تجربه این گروه مشورت کنید.

قیمت فریم‌های درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای چقدر است؟

قیمت فریم‌های درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای به ابعاد و اندازه‌ی درب، شکل ظاهری، ابعاد و جنس فریم، نوع موتور و مدار الکتریکی، کیفیت قطعات و سنسور، نوع فریم  و برند اپراتور بستگی دارد.  و به همین دلیل بررسی قیمت‌ها بسیار سخت است. شما برای اطلاع از قیمت‌های درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن گروه صنعتی آکام، از آخرین تغییرات قیمت‌ها اطلاع پیدا کنید و دربی با کیفیت و مقرون به صرفه تهیه کنید و با اطمینان خاطر از آن استفاده کنید.

جمع بندی:

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دارای ویژگی‌ها و قطعات مختلفی بوده که از آن استفاده‌های مختلفی می‌شود. علاوه بر این قطعات درب‌ها دارای فریم‌هایی بوده که که در کنار، کف و… قرار می‌گیرد و کاربرد فراوانی از جمله جلوگیری از ورود گرد و خاک، مانع از هدر رفتن انرژی، حرکت آسان‌تر و… دارد. گروه صنعتی آکام با تولید انواع درب‌های اتوماتیک با استفاده از بهترین ابزار و قطعات توانسته اند محصولی با کیفیت و قدرتمند تولید کنند. این گروه ضمن اطمینان از کیفیت این محصولات، چند آزمایش بر روی پارامترهای مختلف انجام داده اند. شما برای اطلاع از قیمت‌ها، کیفیت و انواع درب‌های مورد نظر خود می‌توانید به اپلیکیشن گروه صنعتی آکام مراجعه کنید و در هر ساعت و در هر زمانی با کمک متخصصان باتجربه این گروه مشورت و به محصولات مورد نیاز خود دست پیدا کنید و علاوه بر آن به محصولی با کیفیت، زیبا و مقرون به صرفه می‌رسید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x