تسمه درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای 

()

یکی از انواع درب‌های اتوماتیک، درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای می‌باشد که بسیار پرکاربرد و پر مصرف می‌باشد. این درب‌ها به دلیل وجود سنسورهای حسگر در قسمت بالا باز و بسته می‌شوند. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای امروزه در مکان‌های مختلف مانند: فروشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها، موزه‌ها، مراکز تفریحی، تحاری، ساختمان‌ها، اداره‌ها، بیمارستان‌ها و… به کار رفته است و فضای کمی را اشغال کرده که علاوه بر جای کم، این درب، کم سر و صدا بوده، محیط را زیبا کرده، از هدر رفتن انرژی جلوگیری کرده و مانع ورود گرد و خاک به داخل محوطه‌ها می‌‌شود. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای به دلیل همین ویژگی‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است، که به کمک اجزا و قطعات به کار رفته در آن به راحتی کار می‌کند. یکی از این اپراتور درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای، تسمه می‌باشد.  گروه صنعتی آکام یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان در‌ب‌های اتوماتیک شیشه‌ای بوده که تا در حد امکان توانسته با استفاده از ابزار و قطعات با کیفیت محصولی عالی را به شما ارائه دهد.

درب های اتوماتیک شیشه ای
تسمه در درب های اتوماتیک شیشه ای

تسمه درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای چیست؟

تسمه‌ها یکی از انواع اپراتور درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای بوده کهحلقه‌ای، انعطاف پذیر، پلاستیکی و نرم می‌باشد تا بتواند به راحتی حرکت کرده و نیرو موتور را برای باز و بسته شدن به سایر قسمت‌ها انتقال دهد. این تسمه‌ها معمولا از چرم، پارچه، لاستیک و پلیمرهای انعطاف‌پذیر و لاستیکی ساخته شدن که امروزه برای استحکام بیشتر و مقاومت در برابر کشیده شدن از، فولاد، سیم، نایلون، پلی‌استر و… استفاده می‌شود. تسمه های اپراتور درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای، برای حرکت به دور قرقره پیچیده می‌شود.

تسمه درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای چگونه کار می‌کند؟

تسمه از مهم‌ترین اپراتور درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای است که روی ریل اصلی قرار دارد و از نوع تسمه تایمینگ بودن و دارای شیارهایی می‌باشد. این اپراتور درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای با حرکت و چرخش بر روی قرقره باعث انتقال نیرو از موتور به هنگرها می‌شود و با حرکت کردن هنگر‌ها درب‌ها باز می‌شوند و به سمت چپ و راست حرکت کرده و با چرخش به طور معکوس درب‌ها بسته می‌شوند. تسمه درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای به دلیل داشتن شیارهای خاص با شیارهای چرخ دنده ارتباط برقرار کرده و بهترین نیرو را برای باز و بسته شدن انتقال می‌دهد.

۷ ویژگی از ویژگی‌های تسمه درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای:

  1. عملکرد این اپراتور درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای ساده بوده و پیچیدگی‌های چرخ دنده را ندارد.
  2. هنگامی که لنگه ها به طور ناگهانی تغییر کنند در برابر آن‌ تغییر مقاوم است.
  3. برخلاف چرخ دنده، زنجیر و دیگر قطعات درب های اتوماتیک شیشه‌ای، سر و صدای کمی دارد.
  4. تسمه‌ها تا ۹۸ درصد، راندمان بالاتری نسبت به زنجیر و قطعات دیگر دارند.
  5. تسمه های درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای از سایر اجزا و قطعات سبک تر می‌باشد.
  6. عدم نیاز به روغن کاری دوره ای
  7. نیرو را تا مقدار زیادی از موتورها به سایر قسمت‌ها انتقال می‌دهد.

البته امروزه به دلیل استفاده از متریال‌های مقاومی مانند: فولاد، سیم، نایلون، پلی‌استر و… تا حدودی مقاومت این اپراتور درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای افزایش و قدرت و استحکام آن‌ها بالا رفته است که در در‌ب‌هایی با وزن بالا نیز قابل استفاده می‌باشد.

انواع تسمه درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کدام اند؟

  1. تسمه الیافی
  2. تسمه سیم بکسلی
  3. تسمه چینی و…

البته تسمه‌های درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دارای اندازه‌های مختلف بوده که برای درب‌هایی با اندازه مختلف استفاده می‌شود.

قیمت تسمه درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای چقدر است؟

تسمه‌ها دارای اندازه، مدل، قابلیت، رنگ و کارکرد مختلف می‌باشد که که تاثیر زیادی بر روی قیمت‌ها می‌گذارد. قیمت این اپراتور درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای ثابت نیست و همیشه درحال تغییر است. این نوسان قیمت به ویژگی‌های گفته شده و میزان نوسان قیمت ارز و دلار و… دارد و هیچ گاه قیمت ثابتی برای اجزا و قطعات درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای و ابزارهای دیگر وجود ندارد. گروه صنعتی آکام با فراهم کردن شرایطی توانسته است که با به کارگیری از ابزار و قطعات با کیفیت و مقرون به صرفه محصولاتی را تولید کنند من که از کیفیت بالایی برخوردار باشد. این گروه با ایجاد پلتفرم‌های آنلاین و اپلیکیشن خاص توانسته شرایطی را برای شما مشتریان عزیز فراهم کند که بتوانید برای اطلاع از قیمت‌های محصولات و انواع اپراتور درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای از تخصص و تجربه متخصصان این گروه استفاده کنید و به بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات و با قیمتی مقرون به صرفه دست یابید و با خیال راحت از آن ها استفاده کنید.

بهترین برند تسمه درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کدام است؟

گروه صنعتی آکام یکی از بزرگ‌ترین گروهای تولید کننده و طراح درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای می‌باشد که امروزه بسیاری از محصولات خود را به سراسر جهان صادر کرده است. این گروه با گام نهادن در حوزه‌ی استارتاپ‌ها برای استفاده از دانش فنی در ارائه خدمات نوین، تیمی از بهترین و با تجربه‌ترین تکنسین‌های فنی، مدیریتی و کارشناسی را تشکیل داده، تا با راهنمایی شما مشتریان عزیز بهترین محصولات را به شما معرفی کنند.

جمع بندی:

درب های اتوماتیک شیشه‌ای که یکی از انواع پرکاربرد درب‌ها می‌باشد به کمک ابزار و قطعات خاصی شروع به فعالیت می‌کند. تسمه یکی از اپراتور درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای می‌باشد که بر روی قرقره قرار دارد و بسیار انعطاف پذیر می‌باشد که با انتقال نیرو موتور به سایر قسمت‌ها باعث باز و بسته شدن درب‌ها می‌شود. این اپراتور درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کمی ضعیف بوده که این ضعف با به کار گیری متریال‌های مقاومی مانند: فولاد، سیم، نایلون، پلی‌استر و… تا حدودی رفع شده است. شما برای اطلاع از بهترین نوع اجزا و قطعات درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن گروه صنعتی آکام از تجربه و تخصص کارشناسان این گروه در هر ساعت از شبانه روز استفاده کنید و به محصولات خود با کیفیت بالا و با قیمتی مقرون به صرفه دست پیدا کنید و از با خیال راحت از محصولات خود استفاده کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x