کلید تعیین وضعیت یا کی پد (کنترل پنل) 

()

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای یکی از انواع درب‌های اتوماتیک بوده که از مهم‌ترین و پرکاربردترین درب‌ها می‌باشد. این نوع از درب‌ها با حسگرهایی که در بالای درب نصب شده است باز و بسته می‌شوند. علاوه بر این حسگر، قابلیت باز و بسته شدن با ریموت را نیز دارد که بسیار امن می‌باشد. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دارای مزایای زیادی مانند: باز و بسته شدن سریع، زیبا سازی محیط، جلوگیری از هدر رفته انرژی، مانعی برای ورود گرد و خاک، قابل تنظیم دستی به حالت دلخواه و… می‌باشد. با نصب این درب در مکان‌هایی مانند: بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، مراکز تجاری، فرهنگی، تفریحی، ورزشگاه‌ها و… رفت و آمد سریع‌تر و آسان‌تر شده. دلیل آسانی فعالیت درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای وجود ابزار و قطعات به کار رفته در آن می‌باشد. یکی از این ابزار و قطعات کلید کنترل وضعیت یا کلید دستی می‌باشد که روی ریل اصلی در قسمت بیرون قرار دارد و برای تعیین وضعیت‌های مختلف استفاده می‌شود.

درب های اتوماتیک شیشه ای
کنترل پنل

کلید تعیین وضعیت یا کلید دستی درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای چیست؟

کلید دستی یکی از قطعات به کار رفته در قسمت بیرونی ریل اصلی بوده که برای تعیین وضعیت دلخواه درب هنگام باز و بسته شدن استفاده می‌شود و از امنیت بالایی برخوردار است، طوری که کلید دستی با اتصال به کنترل شرایطی را به وجود می‌آورد که اشخاص بعد از احراز هویت می‌توانند وارد یا خارج شوند.

کلید تعیین وضعیت درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای چگونه کار می‌کنند؟

کلید دستی درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای یکی از قطعات نصب شده در قسمت بیرونی ریل اصلی می‌باشد که توانایی دستور دادن به اپراتور را داشته که می‌تواند وضعیت باز و بستن شدن درب‌ها را کنترل و تنظیم کند. شما با کمک گرفتن از کلید دستی می‌توانید وضعیت‌هایی مانند: کاملاً بسته یا کاملاً باز، نیمه باز، تردد یک طرفه و عادی درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای را تنظیم کنید.

  1. وضعیت کاملاً بسته: تنظیم این وضعیت به گونه‌ای است که حتی اگر فردی در برابر حسگرهای درب‌‌های اتوماتیک شیشه‌ای قرار بگیرد، درب به هیچ عنوان باز نخواهد شد و همان‌طور بسته باقی می‌ماند تا زمانی که با ریموت یا کلید دستی دستور باز شدن آن صادر شود.
  1. وضعیت کاملاً باز: با فعال کردن این وضعیت، درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای فقط باز می‌ماند و بسته نمی‌شود. تا این که به کمک کلید دستی این وضعیت را متوقف کنید.
  1. وضعیت نیمه باز (زمستانی): در فصل زمستان و سرد سال، برای از بین نرفتن انرژی کابر یا فعال کردن این وضعیت این امکان را فراهم می‌کند که درب فقط به اندازه کمی باز شود تا انرژی هدر نرود و سرمای زیادی وارد نشود.
  1. وضعیت تردد یک طرفه: در این وضعیت یکی از دو گزینه‌های ورود یا خروج بسته می‌باشد. برای مثال در برخی ادارات و بانک‌ها بعد از ساعت ۱۴:۳۰ امکان تردد وجود ندارد یعنی افراد حق ورود به داخل را ندارند ولی افراد از داخل می‌توانند خارج شوند. در این وضعیت حسگر قسمت بیرون غیر فعال می‌شود.
  1. وضعیت تردد دو طرفه (عادی): این وضعیت شرایط تردد یعنی هم ورود و خروج وجود دارد.
  2. وضعیت ریست دستگاه یا مانیتورینگ هوشمند که امکان مانیتورینگ اتوماتیک کلیه قطعات را ایجاد میکند در پنل کنترل هایی که در درب های اتوماتیک است ایجاد می‌کند و از راه دور انجام می‌شود و این دستگاه به منظور بازسازی تنظیمات اولیه هنگام نصب مهیا می‌کند که مخصوص کلید های تعیین وضعیت است.

۵ ویژگی کلید دستی درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای:

  1. کلید دستی شرایطی را به وجود می‌آورد که شما می‌توانید ورود و خروج افراد را کنترل کنید.
  2. با استفاده از کلید دستی در حالت نیمه باز می‌توانید از هدر رفتن انرژی در فصل سرما و ورود و خروج گرما، سرما، گرد و خاک جلوگیری کنید.
  3. در شرایط اضطراری می‌شود با استفاده از این کلید، درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای را روی حالت کاملاً باز بگذارید تا تردد سریع‌تر شود.
  4. کلید دستی قابل تنظیم و اتصال روی کنترل و ریموت بوده که با استفاده از آن شرایطی به وجود می‌آید که اشخاص بعد از احراز هویت اجازه ورود می‌یابند که بسیار امن می‌باشد.
  5. با قرار دادن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در حالت کاملاً بسته می‌توان از ورود یا خروج افراد بیگانه جلوگیری کرد.

قیمت کلید دستی درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای چقدر است؟

قیمت اجرا و قطعات درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای ثابت نمی‌باشد زیرا قیمت‌ها بستگی به اندازه، مدل، رنگ، فریم، قطعات به کار رفته در آن و… بستگی دارد. برای با خبر شدن از بهترین قیمت‌ها می‌توانید با کمک گرفتن از اپلیکیشن گروه صنعتی آکام در هر ساعت از شبانه روز با متخصصان این گروه در ارتباط باشید و تا از بهترین ابزار و قطعات درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مطلع شوید.

بهترین برند کلید دستی درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای کدام است؟

گروه صنعتی آکام به منظور آسانی و امنیت استفاده از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای، باز و بسته شدن آن‌ها با سرعت، میزان و قدرت مورد نظرتان، بر خلاف ریموت و رسیور، پنل کنترل خاصی را ایجاد می‌کند که با تنظیم حالت‌های مورد نظر خود می‌توانید با فشار دادن یک شاسی از راه دور هم وضعیت درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای را کنترل کنید. همچنین شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن خاص و بلوتوث، وضعیت درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای را حتی از راه دور هم کنترل کنید. از شرایط ویژه کلید دستی درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای شاسی ریست بر روی آن می‌باشد که در هنگام بروز مشکلات، با فشار دادن شاسی ریست مانیتورینگ کلیه قطعات توسط نرم افزار هوشمند سیستم، تا زمان برگشت وضعیت درب به حالت اولیه، کارکرد درب‌ها هموار شود.

درب های اتوماتیک شیشه ای

جمع بندی:

کلید دستی درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای این امکان را به شما می‌دهد که فعالیت درب‌های اتوماتیک را کنترل کنید. برای مثال می‌توانید وضعیت درب‌ها را به صورت کاملاً بسته، کاملاً باز، نیمه باز و عادی تنظیم کنید و باعث امنیت مکان‌های مورد نظر خود شوید. این کلید با داشتن قابلیت اتصال به کنترل و یا ریموت، شرایطی ایجاد کرده که بتوانید در مواقع حساس و خطرناک با احراز هویت دستور باز شدن به درب را بدهید. گروه صنعتی آکام برای شما مشتریان عزیز شرایطی فراهم کرده که بتوانید با استفاده از تخصص کارشناسان این گروه به بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات دست پیدا کنید که مورد رضایت شما باشد. این گروه که از بزرگ‌ترین گروه تولید کننده درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای می‌باشد، با انجام آزمایشاتی بر روی پارامترهای مختلف توانسته شرایطی را ایجاد کند و درب‌هایی با قابلیت‌ها، قطعات و ویژگی‌های بالا به مشتریان ارائه کند و باعث رضایت آن‌ها شوند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x