درمورد اپلیکیشن‌های درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای 

()

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای یکی از انواع درب‌ها می‌باشد که بدون دخالت دست و با حسگر‌هایی که دارد، با تشخیص فرد به طور اتوماتیک باز می‌شوند. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای از درب‌های مدرنی هستند که امروزه در ورودی پاساژها، بانک‌ها، مکان‌های تجاری، تفریحی، بیمارستان‌ها و… به کار برده می‌شود. این درب‌ها را می‌توان از طریق اپلیکیشن‌های قابل نصب روی تلفن همراه نیز کنترل کرد که باعث افزایش امنیت، راحتی و سرعت کار استفاده کنندگان شده است. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای باعث زیبایی معماری مکان‌های تجاری شده، ورود خروج را راحت‌تر کرده و از سر و صدا و ورود آلودگی‌ها هنگام باز و بسته شدن در جلوگیری کرده و مانع هدر رفتن انرژی می‌شود.

برای انتخاب و خرید بهترین درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای با بهترین کیفیت که رفع کننده نیاز مشتریان باشد توسط شرکت یا گروه‌های متخصص مشخص می‌شود.    

گروه صنعتی آکام که بزرگ‌ترین ارائه دهنده، نصب کننده و تولید کننده انواع درب‌های اتوماتیک بوده که با ۲۰ سال تجربه و تخصص و با داشتن پنج سال گارانتی محصولات، کیفیت عالی و متناسب بودن قیمت نسبت به کیفیت محصول بهترین انتخاب برای کارفرمایان در این حوزه می‌باشد. یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب آکام برای سفارش درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای، ارائه‌ی یک اپلیکیشن تخصصی است که با وجود تکنسین‌های مدیریتی، فنی، کارشناسی و در این پلتفرم‌ آنلاین در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی نیازهای مشتریان یا کاربران صنعت درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای بوده تا سریع‌ترین و بهترین روش دستیابی به، با‌کیفیت‌ترین محصول از انواع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای را به مشتریان عرضه کند. همچنین گروه صنعتی آکام با تهیه اپلیکیشن app.akambc.com توانسته به تنظیم دستگاه از راه دور کمک شایانی کند. کاربران این برنامه  می‌توانند بدون حضور در محل از وضعیت درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای خود مثل: بازشدن درب زمان نزدیک شدن افراد و مدت زمان بسته یا باز بودن درب را کنترل کنند. شما با نصب اپلیکیشن درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای گروه صنعتی آکام می‌توانید از امکانات این گروه استفاده کنید. در ادامه این مقاله به برخی از مزایای استفاده از اپلیکیشن آکام اشاره خواهیم کرد تا با کارکرد این اپلیکیشن آگاهی پیدا کنید.

چرا از اپلیکیشن آکام استفاده کنیم؟

  • شما می‌توانید به صورت ۲۴ ساعت به وب سایت‌های اپلیکیشن‌ درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دسترسی پیدا کنید.
  • هنگام استفاده از اپلیکیشن‌ درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای هزینه‌های پیامک، ایمیل، خبرنامه، پاسخگویی‌های تلفنی و … کاهش می‌یابد.
  • می‌‌توانید در هر زمان و مکان به محصول و خدمات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.
  • اپلیکیشن درب های اتوماتیک شیشه‌ای در یادآوری و تقویت برند، موثرتر از ثبت آدرس وب سایت توسط مشتریان در نشانگر مرورگرهایشان می‌باشد.
  • اپلیکیشن‌ درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای به راحتی روی تلفن همراه، لب تاپ، تبلت و سایر وسایل هوشمند اندروید نصب می‌شود.
  • همانطور که می‌دانید راحت ترین راه برای ثبت و ذخیره‌ی سفارش‌های خود برای خرید یک درب اتوماتیک شیشه‌ای، مراجعه به اپلیکیشن‌ درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای است.
  • می‌‌توانید گارانتی محصول و فاکتور خرید خود را به صورت الکترونیکی دریافت کنید.
  • یک بازاریابی عالی می‌توان از طریق اپلیکیشن‌ درب های اتوماتیک شیشه‌ای انجام داد.
  • با استفاده از اپلیکیشن‌ درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای هیچ کلاهبرداری از مشتریان صورت نمی‌گیرد.

برنامه‌هایی که خوب طراحی شده باشد شما را به استفاده از آن ترغیب می‌کند. یک اپلیکیشن خوب با راضی نگهداشتن و رفع نیاز کاربران، موجب شکوفایی و رونق کسب و کار می‌شود و خیلی زودتر در بین کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۷ ویژگی‌ کاربردی که باعث راحتی کار با اپلیکیشن‌ آکام می‌شود:

  1. سادگی: رسیدن و دستیابی به اطلاعات باید ساده باشد و اگر مشتری نتواند به راحتی به اطلاعت مورد نظر خود برسد نا امید می‌شود و از استفاده اپلیکیشن صرف نظر می‌کند.
  2. سرعت: عملکرد بالا، سرعت بارگذاری و اجرای کامل و بی عیب از ویژگی یک اپلیکیشن خوب طراحی شده است و هیچ کس تحمل انتظار کشیدن را ندارد.
  3. وضوح تصویر: سرعت و کارایی، اپلیکیشن باید دارای گرافیک خوب و رنگی کامل و باکیفیت باشد.
  4. امنیت: برای استفاده از اپلیکیشن‌ها امنیت بسیار ضروری است زیرا برخی از آن‌ها اطلاعات شخصی و حساس یا جزئیات کارت اعتباری و نقدی را ذخیره می‌کنند.
  5. گزینه‌های جستجو: لازم است که اپلیکیشن‌‌ها قابلیت جستجو کردن را داشته باشند تا افراد بتوانند خیلی راحت به موارد مورد نظر خود برسند.
  6. بازخورد کاربر: بازخورد یک روش مناسب برای جلب مشتری است که می‌تواند به شما بگوید چه چیزی می‌خواهد. با قرار دادن یک دکمه بازخورد روی برنامه این امکان به وجود می‌آید که افراد بتوانند بگویند به چه چیزی فکر می‌کنند یا به چه چیزی نیاز دارند. این کار باعث بهتر شدن قابلیت اپلیکیشن می‌شود.
  7. بروزرسانی: بعد از دریافت بازخورد، می توانید نحوه ارتباط بیشتر اپلیکیشن با مشتریان را مرتب کرده و بروزرسانی را به صورت دوره ای ارسال کنید تا مشتریان بتوانند از محصولات بهتر استفاده کنند و در صورت بروز مشکلات امنیتی به شما گزارش دهند. بروزرسانی‌ها اپلیکیشن‌ها را تازه نگه می‌دارند و امکانات بهتر و بیشتری را در اختیار کاربران می‌گذارد.

گروه صنعتی آکام با تهیه اپلیکیشن Akam app تمامی نکات را رعایت کرده و توانسته تا حدودی نظر کاربران این اپلیکیشن را به خود جلب کند و سریع‌ترین و گزیده‌ترین روش را برای تهیه‌ی محصولات و خدمات آنلاین انواع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای را به آن‌ها ارائه کرده است. تولیدکنندگان این درب‌ها و همچنین مخترعان این اپلیکیشن‌ها تلاش کرده‌‌اند با توجه به نیازها و سلیقه مشتری، با رعایت نکات ایمنی و رفاهی محصولی با کیفیت و کاربردی تولید کنند. برای اثبات این موضوع در آزمایشگاه برروی یک سری پارامترهای مشخص آزمایش‌هایی انجام می‌دهند تا بهترین محصول با بالاترین کیفیت را به دست مشتری برسانند.

سخن آخر:

لازم به ذکر است که بگویم گروه صنعتی آکام به عنوان اولین شرکت ارائه دهنده پلتفرم‌های آنلاین درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای گام بزرگی در راه خدمت رسانی نوین برداشته و با ارائه این اپلیکیشن و پلتفرم بهترین روش را برای رفع سوالات شما مشتریان عزیز و همچنین ضمن جلب اعتماد و رضایت شما برای خرید این محصولات یک راه مناسب برای ثبت سفارش و خرید به شما ارائه کرده است تا بتوانید بدون نگرانی به بهترین محصول مورد نظر خود با اطلاعات کافی و بدون حضور در محل فروش درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای، پرداخت خود را به صورت الکترونیکی انجام دهید و درب موردنظر خود را با خیال آسوده خریداری و ثبت کنید، حتی می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز از متخصصین برای خرید محصول خود با خیال راحت مشاوره دریافت کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x