درب‌های اتوماتیک خروج اضطراری در بیمارستان 

()

درب‌های اتوماتیک خروج اضطراری در بیمارستان جزو مکان‌هایی است که پرتردد بوده و بایستی از درب‌های اضطراری استفاده کرد. دقت کنید که طراحی و ساخت محصولات و تجهیزات بیمارستانی به مهارت و تجربه زیاد نیاز دارد و باید با اصول و قوانین آن‌ها را مورد استفاده قرار داد. درب‌اتوماتیک بیمارستان برای کارکنان بیمارستان اجازه خروج در مواقع اضطراری را می‌دهد تا با سرعت بالا و بدون وقفه‌، به راحتی از این درب خارج شوند. لازم به ذکر است که این نوع درب انواع و گونه‌های متفاوتی دارد که کارکرد و کارایی هر یک با یکدیگر فرق دارد. گروه صنعتی آکام جزو برترین و معتبرترین شرکت در سراسر ایران به شمار می‌آید که تحت نظر مشاوران باتجربه و کاربلد اداره می‌شود. این نوع کمپانی قادر است مواد خام یا مواد اولیه خود را به صورت مستقیم و غیر مستقیم به کشورهای همسایه یا اروپایی ارسال کند و در صورت لزوم به توضیحات، مشاوره رایگان در اختیار کاربر و مشتریان خود قرار می‌دهد.

ما در این مقاله قصد داریم تمام اطلاعات درباره درب‌های اتوماتیک خروج اضطراری در بیمارستان و ویژگی و انواع هر یک از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای را برای شما بازگو کنیم. توصیه می‌شود این نوع محصولات را از گروه صنعتی آکام خریداری کنید تا در حین استفاده از آن‌ها دچار مشکل نشوید.

مختصری از درب‌های اتوماتیک خروج اضطراری در بیمارستان :

همانطور که می‌دانید از درب‌های اضطراری امنیت را برای کارکنان و کارمندان یک بیمارستان ایجاد می‌کند که مجهز به سیستم انتقال دما و ایجاد تبادل هوا در یک قسمت از بیمارستان است. دقت کنید که در حین بسته شدن این نوع درب، از ورود گردوغبار یا آلودگی‌های صوتی به داخل بیمارستان جلوگیری کرده و حفاظت و امنیت بالایی را برای کارمندان بیمارستان به ارمغان می‌آورد. لازم به ذکر است که درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای از نوع اضطراری انواع و گونه‌های زیادی داشته و هر یک کاربرد‌های مخصوص به خود را دارد که در شرکت صنعتی آکام از هر مدل و نوع این نوع محصول به فروش می رسد و خدمات عالی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. در نظر داشته باشید که این نوع درب‌ها در حالت معمولی به شکل کشویی باز و بسته می شوند فقط در موقع ضروری لنگه‌های ثابت آن به صورت دستی به شکل لولایی باز شده و در مسیر حرکت و خروج افراد داخل بیمارستان قرار خواهد گرفت.

انواع درب‌های اتوماتیک خروج اضطراری در بیمارستان :

درب‌های اتوماتیک خروج اضطراری در بیمارستان با توجه به مکان بکار برده شده طراحی و ساخته می شود که امنیت و کارکرد عالی را با توجه به نوع سرعت افراد در اختیار کارکنان و افراد داخل بیمارستان خواهد گذاشت. لازم به ذکر است که همه نیازها مانند بی صدا بودن و ایزوله بودن را در حین طراحی این نوع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای ذکر شود تا استفاده از آن در مواقع اضطراری بدون ایجاد مشکل و به راحتی انجام بگیرد. درب‌های اضطراری انواع و گونه‌های زیادی دارد که می‌توان به موارد زیر پرداخت :

  • درب اتوماتیک خروج اضطراری در بیمارستان برای معابر

برای این مکان بایستی درب اتوماتیک شیشه‌ای لولایی طراحی کرد تا به صورت دوگانه ورود و خروج صورت بگیرد.

  • درب اتوماتیک خروج اضطراری در بیمارستان برای ورودی‌ها

همانطور که می‌دانید برای این نوع مکان بایستی دربی را طراحی و ساخت که با محیط سازگاری داشته باشد و از ورود گردوغبار و آلودگی‌های صوتی و اشعه ایکس جلوگیری کند. درب اتوماتیک شیشه‌ای کشویی برای این نوع درب بسیار مناسب است زیرا در مواقع اظطراری فضای بیش‌تری را در اختیار عابران و کارکنان بیمارستان به ارمغان می‌آورد. دقت کنید که این نوع درب به شکل تماما شیشه است و ظاهری بسیار زیبا و جذابی دارد.

  • درب اتوماتیک خروج اضطراری در بیمارستان برای اورژانس

برای این نوع مکان باید درب اتوماتیک کشویی استفاده شود زیرا باید تمام شرایط اورژانس را تحت کنترل خود در بیاورد.

  • درب اتوماتیک خروج اضطراری در بیمارستان برای ICU و CCU

این نوع درب باید با شرایط آتش سوزی و عوامل خارجی سازگاری پیدا کند که درب اتوماتیک کشویی، لولایی و تاشو برای این مکان بسیار مناسب است. این نوع درب‌ها در مقابل مشکلاتی از قبیل خروج اضطراری و فشار از خود مقاومت نشان می‌دهند و با فضای محیط سازگاری دارد.

  • درب اتوماتیک خروج اضطراری در بیمارستان برای ورود و خروج افراد و بیماران

همانطور که می‌دانید در بیمارستان باید برای ورود و خروج افراد و کارکنان از درب اتوماتیک شیشه‌ای زاویه‌دار و گردان استفاده شود تا بدون مانع خروج و ورود راحتی را در اختیار کارکنان و مریضان بیمارستان قرار دهد.

  • درب اتوماتیک خروج اضطراری در بیمارستان برای ورود و خروج حاشیه‌ایی

برای این مکان بهترین درب اتوماتیک شیشه‌ای کشویی بسیار مناسب است زیرا این نوع درب‌ها با دسترسی آسان و یک طرفه، راحتی را برای خروج و رفت و آمد افراد به ارمغان می‌آورد.

مزایای استفاده از درب اتوماتیک خروج اضطراری در بیمارستان :

هر درب اتوماتیک شیشه‌ای برای خروج اظطراری مزایای مهمی دارد که عبارتند از :

  • ایجاد امنیت بالا برای افراد خروج از بیمارستان
  • ایجاد درب گریز
  • ایجاد مقاومت در برابر حرارت و برودت
  • قادر به قفل کردن این نوع درب‌ها در مواقع ضروری
  • تردد آسان با نصب درب‌های اتوماتیک خروج اضطراری در بیمارستان
  • صرفه جویی در هزینه‌های بیمارستان
  • بالا بردن و رعایت سطح بهداشت در مکانی که این نوع درب‌ها نصب و طراحی می‌شود
  • در برابر آلودگی‌های صوتی و میکروب به داخل بخش‌های مهم بیمارستان جلوگیری می‌کند
  • برای افرادی که به ویلچر و عصا هستند بسیار مناسب است.
  • با سرعت بالا افراد را به مکان یا محیط بیرون منتقل می‌کند.
  • از اتلاف انرژی در موقع خروج اضطراری افراد مانع می شود.

نتیجه‌گیری :

همانطور که گفته شد درب‌های اتوماتیک خروج اضطراری در بیمارستان برای مواقعی که رفت و آمد سخت و تردد زیاد است از این نوع درب‌ها استفاده می‌شود. این نوع درب برای مکان‌هایی از جمله آی سی یو و اورژانس و … مناسب بوده و شرایط را برای افراد به ارمغان می‌آورد. لازم به ذکر است که درب اتوماتیک شیشه‌ای نیم دایره با طراحی زیبا برای ورودی و خروجی بیمارستان‌ها مناسب است. ما در این مقاله سعی کردیم تمام آنچه را که درباره درب اتوماتیک خروجی برای اضطراری بیمارستان ها لازم است بدانید را برای کاربر و مخاطبان قرار دادیم. بهتر است برای خرید این نوع درب‌ها برای بیمارستان، به کمپانی آکام مراجعه کرده و بهترین محصولات را با برترین برندها از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای را به صورت حضوری یا غیر حضوری خریداری کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x