مکانهایی که می توان درب های اتوماتیک شیشه ای را در آن اجرا کرد؟ 

()

گروه صنعتی آکام (آریا کاشانه مانا) جزو اولین و برترین شرکت در زمینه تولید درب­ های اتوماتیک شیشه­ ای در ایران می­باشد. این کمپانی در پروژه­ های سازمان­ های دولتی و خصوصی، سوابق و تجربه­ های زیادی را کسب کرده است که به صورت رایگان، مشاوره­ هایی را در اختیار مخاطبان خود قرار می­ دهد. این گروه به کمک تیم حرفه ­ای خود در کم­ترین زمان ممکن این نوع درب­ های اتوماتیک را نصب می ­کنند و پروژه­ های مشتریان را به نحو احسن به پایان می ­رسانند. دقت کنید که گروه صنعتی آکام مواد اولیه را به صورت مستقیم به کشور ایران و کشورهای اروپایی صادر می ­کند و خدمات عالی را در اختیار مشتریان خود قرار می­ دهد.

درب­ های اتوماتیک شیشه ­ای، از پرطرفدارترین محصولات شرکت آکام به شمار می ­آید که جذابیت و زیبایی ورودی و خروجی یک ساختمان را دو برابر می­کند. لازم به ذکر است که این نوع درب­ها از سیستم حفاظتی و امنیتی بالایی برخوردار است و برای مکان­ هایی که پرتردد هستند، بسیار مناسب می­ باشد. ما در این مقاله قصد داریم انواع درب­ های اتوماتیک شیشه ­ای و مکان­ هایی که می­ توان این نوع درب­ها را در آنجا نصب و اجرا کرد، برای مشتریان بازگو کنیم.

انواع درب­ های اتوماتیک شیشه­ ای :

  • درب اتوماتیک شیشه ­ای کشویی

درب اتوماتیک از نوع کشویی، یکی از متداول­ ترین و محبوب­ ترین درب از نوع اتوماتیک شیشه ­ای می­باشد که خیلی از مشتریان این نوع مدل از درب را برای خرید درب ورودی و خروجی منازل و ساختمان­ های خود انتخاب می­کنند که جزو درب­ های خطی به شمار می­ آید. لازم به ذکر است که این نوع محصول، با حسگری که در بالای درب نصب می­شود ورود و خروج افراد را به صورت خودکار از راه دور کنترل می­ کند. این نوع درب به صورت کشویی در جهت افقی به صورت اتوماتیک، باز و بسته می ­شود و برای درب سینماها، ارگان­ های مختلف، سازمان­ها و مراکز تجاری بسیار مناسب است. در آخر اینکه درب اتوماتیک کشویی با استفاده از اشعه مادون قرمز حضور افراد را شناسایی کرده و در را برای آن­ها باز یا بسته می­کند و بدون دستگیره است.

  • درب اتوماتیک شیشه ­ای تلسکوپی

درب تلسکوپی جزو رایج­ ترین درب­های اتوماتیک شیشه ­ای محسوب می­شود که عملکرد سریع و آسانی دارد. این نوع درب برای مکان­ هایی از جمله بانک­ ها، فروشگاه­ های زنجیره­ ای و نمایشگا­ها بسیار مناسب است. همانطور که می­دانید درب اتوماتیک شیشه­ ای تلسکوپی، از نظر تعداد لنگه به صورت ثابت و متحرک هستند که به شرایط ورود و خروج افراد وابسته است. لازم به ذکر است که می­ توان فضای این نوع درب اتوماتیک را به‌ کم­ترین و بیش­ترین حد فضا تغییر داد و علاوه­ بر این­ها قابلیت تنظیم  و کنترل از راه دور را نیز دارد.

  • درب اتوماتیک شیشه­ای لولایی یا سویینگ

این نوع درب را به صورت تک لنگه و دولنگه در مکان موردنظر نصب می­ کنند که در واقع روی هر لنگه­ درب یک برد الکترونیکی وجود دارد که برای فضاهایی که عرض دهانه درب ورودی و خروجی کم است، از این نوع مدل درب استفاده می­ کنند. اندازه ­های متفاوت و طرح ­های گوناگونی دارند. دقت کنید که درب اتوماتیک شیشه­ ای لولایی برای درب پارکینگ منازل­ بسیار مناسب بوده و کارکرد آن راحت و بسیار سریع است. این نوع درب اتوماتیک شیشه ­ای را برای جا به جایی و حرکت دادن ریل در دهانه درب ورودی، مورد استفاده قرار می­ دهند.

  • درب اتوماتیک شیشه ­ای منحنی

درب اتوماتیک منحنی از زیباترین و جذاب­ ترین درب­ های اتوماتیک به شمار می­ آید که از دو لت ثابت و متحرک تشکیل شده است. عملکرد این نوع محصول بسیار شبیه به درب اتوماتیک کشویی است فقط با این تفاوت که درب اتوماتیک منحنی در امتداد یک خط باز و بسته می­شود. دقت کنید که این نوع درب به خاطر منحنی بودن، قیمت بالایی نسبت‌ به مدل­ های دیگر درب اتوماتیک دارد که برای مکان­ های ساختمان اداری و پاساژها بسیار مناسب است.

  • درب اتوماتیک شیشه ­ای مثلثی

این مدل از درب اتوماتیک شیشه­ ای عملکرد مشابه زیادی به درب اتوماتیک کشویی دارد که برای مکان­ های بیمارستان، شهربازی، هایپرمارکت و ساختمان­ های دولتی مناسب است. اغلب این محصول را به جای درب کشویی و درب تلسکوپی نصب می­ کنند زیرا دو لنگه با زاویه نسبتا نزدیک به همدیگر دارد و این باعث ایجاد عملکرد سریع و آسان در ورود و خروج می­شود.

  • درب اتوماتیک شیشه ­ای گردان

همانطور که می­دانید این مدل از درب­های اتوماتیک از دو یا سه لنگه به وجود آمده که در داخل یک استوانه قرار گرفته است. برای مکان­ های فرودگاه، سالن­ های ورزشی، دانشگاه­ ها و هتل ­ها بسیار مناسب می­ باشد. دقت کنید که درب اتوماتیک شیشه ­ای گردان در حول میل ه­ایی که در مرکز این استوانه وجود دارد، به صورت یکنواخت عمل می­کند. نحوه­ی استفاده­ از این نوع درب به شکلی است که فرد در داخل درب گردان قدم می­زند و سنسورهای حسی در داخل درب ، متوجه فردی می­ شوند و شروع به چرخیدن می­ کنند.

  • درب اتوماتیک شیشه­ ای اسپایدری

یکی از پرکاربردترین و رایج ­ترین درب­های اتوماتیک شیشه ­ای می­ باشد که فضای بسیار کمی را اشغال می­کند. این نوع درب به صورت تک لنگه ­ای نصب می­شود که به ندرت از آن به صورت دو لنگه ­ای مورد استفاده قرار می ­دهند. لازم است که بدانید در درب اتوماتیک اسپایدری از شیشه­ های ۱۰ میل سکوریت بکار می­ برند که به صورت طرح و لمینیت شده می ­باشند و برای مکان­ هایی که عرض و پهنای خیلی کمی دارند مناسب است.

  • درب اتوماتیک شیشه ­ای ریلی

در زمان ­های قدیم اغلب این نوع درب اتوماتیک را در داخل یک فریم باز و بسته می­ کردند که ظاهری بسیار ساده دارد. این محصول بیش­تر به کابین دوش­ های حمام مناسب است و در طرح و رنگ­ های متنوعی به فروش می­رسد.

جمع ­بندی :

همانطور که می­دانید انتخاب درب مناسب برای ورودی و خروجی یک ساختمان، منازل و مکان­ های دیگر بسیار مهم و ضروری است. توجه داشته باشید که اگر درب شیشه ­ای اتوماتیک را انتخاب کردید بهتر است در حین خرید، دقت و تمرکز بالایی را به خرج دهید. ما در این مقاله سعی کردیم تمام اطلاعات درباره انواع درب­ های شیشه­ ای اتوماتیک و همچنین مکان­هایی که می­ توان این نوع درب­ها را در آن­جا نصب کرد، را برای شما بازگو کنیم. حال اگر قصد خرید درب شیشه ­ای را دارید توصیه می­ کنیم به گروه صنعتی آکام مراجعه فرمائید. تکنسین و پشتیبان­ های حضوری و آنلاین این گروه به صورت شبانه روز آماده برای ارائه خدمات فروش و پس از فروش به مشتریان خود هستند.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x