بررسی درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی 

()

گروه صنعتی آکام از اولین و برترین تولیدکنندگان درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی در ایران می‌باشد. این گروه با تکیه بر تجربه متخصصین توانا و استفاده از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد اولیه، هدف خود را انتخابی برتر و تولید محصولی با صرفه اقتصادی دانسته و بر همین اساس تاسیس گشته است. این شرکت صنعتی دارای سوابق اجرایی و حضور در پروژه‌های سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی می‌باشد. گروه صنعتی آکام با ارائه مشاوره خرید، در بخش سایت و اپلیکیشن آکام، شما خریداران عزیز را در انتخاب و خرید بهترین محصول یاری می‌نماید. در بخش سایت و اپلیکیشن آکام می‌توان با تمامی محصولات این کمپانی آشنا شد.

 درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی یکی از محصولات پرطرفدار این کمپانی می‌باشد. این نوع درب جذابیت ورودی را دو چندان می‌کند و برای ساختمان‌هایی با معماری مدرن بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر با درب اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی، شما را به خواندن مقاله زیر دعوت می‌کنیم.

چقدر در مورد درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی شناخت دارید؟

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی دارای عملکردی کشویی می‌باشد و ظاهری متفاوت از سایر درب‌های کشویی دارد. از این نوع درب برای ورودی مکان‌هایی خاص و کنج شکل استفاده می‌شود، که دو لنگه متحرک درب در نقطه بسته شدن بر یکدیگر قائم می‌شوند و این گونه ظاهری مثلثی شکل ایجاد می‌کند. این درب برقی می تواند به سمت داخل و یا خارج ساختمان باز شود. درب اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی دارای طرحی خاص می‌باشد که از دو قسمت تشکیل شده است. می‌توان گفت شامل دو درب است که هر کدام دارای دو لت هستند و به شکل راس مثلث در کنار هم قرار گرفته که و با یک اپراتور کار می‌کنند. این نوع درب فضای بیشتری از داخل یا خارج اشغال می‌کند. با این نوع درب‌های زاویه‌ای می‌توان جلوی این اشغال فضا را گرفت و با تنظیم چشمی‌ها و سنسورهای بازشونده باز شدن یک لت یا هر دو را کنترل کرد.

این محصول با اپراتوری قدرتمند بصورت ۴ لنگه با شیشه سکوریت ۱۰ میل رنگی و ساده و انواع رنگ الکترواستاتیک جهت پوشش فریم‌ها و یا تمام استیل اجرا می‌شود. درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی با زاویه ۹۰ درجه باز و بسته می‌شود و برای ورودی‌های زاویه‌دار و با معماری مدرن قابل استفاده است.
این نوع درب‌ها به دلیل نحوه قرارگیری، از تابش مستقیم نور خورشید به داخل فضای ‌درونی جلوگیری می‌کنند.
در نهایت این نوع درب‌ها با ایجاد ظاهری شیک و مدرن، ورودی خاص با معماری جذابی را برای مکان مورد نظر ایجاد می‌کند. درب اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی جدا از اینکه شما چه جهتی را برای باز و بسته شدن انتخاب می کنید، زیبایی را برای محیط شما به ارمغان خواهند آورد.
درب اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی قابلیت تنظیم باز شدن در حالت‌های اتوماتیک، همیشه باز، یک‌‌سو تردد، قفل کامل و حالت زمستانی را دارا می‌باشد.

 درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی

درب‌‌های اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی با درب اتوماتیک کشویی چه تفاوتی دارند؟

این دو نوع درب از نظر عملکردی بسیار شبیه هم هستند، هر دو به‌صورت کشویی باز و بسته می‌شوند و تفاوت آنها فقط در ظاهر آن‌ها خلاصه می‌شود. درب مثلثی به صورت زاویه‌دار عمل می‌کند و دارای حسگر ماکروویو است، اما درب کشویی به صورت خطی عمل می‌کند و از حسگر خطی برخوردار است.

چه سیستم‌های حفاظتی در این نوع درب‌ها به کار رفته است؟

درب اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی همانند سایر درب‌های اتوماتیک قابلیت هماهنگی با سیستم حفاظتی و امنیتی را دارد. منظور از سیستم امنیتی و حفاظتی، سیستم ضد سرقت مانند دزدگیر، سیستم‌های حضور و غیاب و سیستم‌های اثرانگشت می‌باشد. به دلیل امنیت بسیار بالای این نوع درب‌ها در مکان‌هایی که امنیت بسیاری می‌خواهد مانند بانک‌ها و جواهر فروشی‌ها استفاده می‌شود.

درب‌های اتوماتیک مثلثی چه ویژگی‌هایی دارند؟

  • برای فضاهای زاویه‌دار و یا کنج مناسب می‌باشد.
  • با تعداد باز و بسته شدن درب برای رفت و آمد مشکلی ندارد.
  • مجهز به چشمی و سنسور می‌باشد.
  • به مقطع ریل قابل تعویض مجهز است.
  • به سیستم‌های کنترل تردد و مدیریت ساختمان متصل می‌شود.
  • از مرکز کنترل میکرو پروسسور برخوردار است.
  • دارا بودن گستره انتخابی بالا در انتخاب سازه و شیشه
  • پر قدرت، سریع و بی‌صدا می‌باشد.
  • دارای قفل سریع است.
  • بدون آلودگی صوتی و مشکلات حرکتی است.
  • از ورود ریزگرد‌ها جلوگیری می‌کند و آلودگی صوتی را به حداقل می‌رساند.
  • عملکرد درب کاملاً قابل برنامه ریزی می‌باشد.
  • دارای ضریب ایمنی بالا برای جلوگیری از برخورد با موانع ( ANTI CRASH) است.
  • از باتری‌های مخصوص در زمان قطع اتصال الکتریکی استفاده می‌شود.

 

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی چه مزیتی دارند؟

 توسط ۲ درب با سیستم کنترل دسترسی، از ورود هوا به داخل جلوگیری می‌کند و توسط یک کلید کنترل می‌شود و دارای سیستم کنترل تصویری است. همچنین این درب‌ها دارای امنیتی با میزان مقاومت معین  (WK2+WK3) می‌باشند‌. دارای قفل سریع است و با فشار دادن یک دکمه درب فوراً بسته می شود و دیگر باز نخواهد شد. حتی دارای قابلیت اتصال و ترکیب با سیستم موجود می‌باشد.

در چه مکان‌هایی از درب اتوماتیک مثلثی می‌توانیم استفاده کنیم؟

از درب‌های مثلثی می‌توان برای مکان‌هایی همچون راهروهای اضطراری و فرار در بیمارستان‌ها، دفاتر اداری، هتل‌ها، نمایشگاه ماشین، ایستگاه راه آهن استفاده کرد و حتی به دلیل حداکثر عرض بازشوندگی در مکان‌هایی مانند مراکز خرید، اداره پست و همچنین به منظور بازشدن سریع‌تر درب در مترو استفاده می‌شود.

درب‌های اتوماتیک مثلثی چه رنج قیمتی دارند؟

با توجه به اینکه شرکت‌های مختلف دیگری از این نوع درب‌ها تولید می‌کنند؛ پس بسته به میزان کیفیت مواد به کار رفته و کشور سازنده قیمت‌های متفاوتی دارد. مهم‌ترین دلیل قیمت‌گذاری برای درب‌های مثلثی، تجهیزات درب می‌باشد. به همین دلیل قیمت درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای مثلثی قیمتی نوسانات بسیار زیادی دارد. گروه صنعتی آکام این درب‌ها را با مواد با کیفیت تولید می‌کند و برای رفاه حال شما عزیزان قیمتی مقرون و به‌صرفه را برای محصولات در نظر گرفته است.

جمع بندی

درب‌های اتوماتیک شیشه‌های مثلثی نوعی از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای هستند که برای مکان‌های خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مقاله سعی شد هر آنچه لازم است در مورد این گونه درب‌ها بدانید ارائه شود. گروه صنعتی آکام با پشتیبانی شبانه روزی و پاسخگویی آنلاین، مشتریان عزیز خود را در انتخاب بهترین محصول راهنمایی می‌کند. این گروه صنعتی با ارائه اپلیکیشن آکام و ارائه مقاله برای آشنایی هر محصول انتخابی درست را برای مصرف کنندگان رقم می‌زند. خدمات این کمپانی فقط در مرحله تولید خلاصه نمی‌شود بلکه شامل فروش آنلاین و حضوری، نصب و خدمات پس از فروش نیز می‌باشد. این گروه صنعتی می‌کوشد تا با تلاش روز افزون آسایش و راحتی را در تمامی نقاط ایران فراهم آورد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x