بررسی درب های اتوماتیک شیشه‌ ای فولدینگ 

()

درب‌های اتوماتیک شیشه­ ای فولدینگ یکی از رایج­ ترین انواع درب­ های اتوماتیک شیشه­ ای هستند. یکی از خصوصیات این درب­ ها خاصیت تاشوندگی آن­ها است از این رو نام دیگر آن­ها درب ­های اتوبوسی یا درب ­های تاشو است. در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی­های درب­ های اتوماتیک شیشه­ ای فولدینگ و کاربرد آن­ها بپردازیم. همچنین بهتر است با شرکت سازنده­ی آن­ها و سابقه­ ی آن­ در ساخت انواع درب ­های اتوماتیک نگاهی اجمالی بیاندازیم .

کلیاتی راجع­ به درب اتوماتیک شیشه­ ای فولدینگ :

همانطور که در چند سطر بالاتر گفته شد این درب­ ها دارای خاصیت تاشوندگی با سرعت بالایی هستند و کاربرد آن­ها برای انواع مکان­ های کم تردد و پرتردد امکان پذیر است. اما در مکان­ های پرتردد در تنظیمات این درب­ها سرعت تاشوندگی لت­ های آن را بالاتر می­بریم تا عبور و مرور راحت­تر برای افراد صورت گیرد. باز شوندگی عرض دهانه­ ی درب ­های تاشو تقریبا ۸۵ درصد از میزان کل عرض دهانه درب است. بنابراین امکان استفاده از این درب­ ها در مکان­هایی که نیازمند بیشترین بازشوندگی با عرض کم است بسیار بالا است. از آن­ جا که درب­ های اتوماتیک شیشه­ ای فولدینگ دارای قابلیت بالایی در تاشوندگی هستند و همچنین از نصب راحت و آسانی برخوردارند لذا علاقه­مندان زیادی را به خود جذب کرده‌ و کاربران بسیاری پیدا کرده است. یکی از شرکت­ های نام آشنا و معتبر در زمینه تولید درب‌های اتوماتیک شیشه‌ ای و این درب ­های تاشو گروه صنعتی آکام است. این شرکت با سابقه ­ای که در ساخت درب ­های اتوماتیک شیشه ­ای دارد بسیار مشهور و شناخته شده است. گروه­ صنعتی آکام با دارا بودن سابقه ­ی ۲۰ ساله ­ی خود در حوزه­ ی ساخت و طراحی درب­ های اتوماتیک شیشه­ ای و با استفاده از  کادری مجرب از مهندسین، مشاورین و طراحان حرفه ­ای در این حوزه سعی کرده است در تولید این گونه درب­ ها حرف­ های زیادی در سطح بین­ المللی داشته باشد. این شرکت با ارائه سرویس­ های مناسب در حمل ونقل، نصب و خدمات پس از فروش از جمله ضمانت نامه ­های(گارانتی) معتبر تا چند سال در حمایت از کالای تولیدی خود دارای طرفداران بسیاری است. از این رو ما به شما پیشنهاد می­کنیم برای اطمینان از خرید خود از جمله خرید درب­ های اتوماتیک شیشه ­ای فولدینگ و انواع درب­ های ساخته شده این شرکت و خدمات و سرویس دهی این گروه صنعتی حتما نگاهی به وب سایت و یا اپلیکیشن آن بیاندازید .

مزایای درب­ های اتوماتیک شیشه ­ای فولدینگ چیست؟

از مزیت­های درب­ های اتوماتیک شیشه­ ای فولدینگ سرعت بالای آن­ها در هنگام تا شدن است. این درب‌ها ممکن است از دو یا چند لت تشکیل شده باشند که هر کدام از این لت­ ها توسط لولای پلاستیکی به یکدیگر متصل می­شوند. در ساخت این درب­ ها از ریل هدایت دهنده آلومینیومی و موتوری با توان پایین و فول چرخ دنده بزرگ به کار رفته است که سبب تمایز این درب ­های تاشو نسبت به درب­ های اسلایدینگ می­شود. میزان حداکثر باز شوندگی و لت­ های به کار رفته برای درب­ های اتوماتیک شیشه ­ای فولدینگ حدود ۱۰متر است که می­توانند تا ارتفاع ۶ متر طول داشته باشند. این درب­ ها با سرعت تاشوندگی بالای خود در عرض ۲ الی۳ ثانیه باز و بسته می‌شوند لذا گزینه مناسبی برای مکان­ های پر تردد است و بسیار پرکاربرد می­باشد. از آنجا که سیستم بازشوندگی این درب­ ها به حالت دستوری است برای مکان­هایی که نیاز به امنیت  دارد می­توان دستور قفل آن­ها را در تنظیمات فعال کرد و درب در حالت قفل باقی بماند. درب­ های اتوماتیک شیشه ­ای فولدینگ اگر به صورت ۴ لتی باشند یعنی هر طرف از۲ لت تشکیل شده و در هنگام تا شدن ۲ لت سمت چپ به سمت چپ جمع می­شود و ۲ لت دیگر سمت راست نیز به سمت راست جمع می­شود. همچنین این امکان برای درب­ های اتوماتیک شیشه­ ای فولدینگ ۶ لتی نیز برقرار است.

ویژگی ­های درب­ های اتوماتیک شیشه ­ای فولدینگ کدامند؟

  • از سری خصوصیات درب­ های اتوماتیک شیشه ­ای فولدینگ می­توان به نصب سریع و راحت آن که باید توسط کارشناسان انجام شود اشاره کرد .
  • کاربری راحت و قابل استفاده بودن برای انواع مکان­ها از جمله: درب­ فروشگاه­ها، درب بیمارستان­ها، ورودی تالارها، مراکز خرید و…
  • طراحی زیبا و چشم نواز که باعث می‌شود نمای ساختمان جلوه زیبایی پیدا کند.
  • دارای قابلیت تنوع در رنگ بندی فریم­ ها و کاورهای آن
  • امکان چند لتی بودن آن نسبت به مکان مورد نظر وجود دارد.
  • قابلیت اتصال به سیستم access control و کنترل از دور را دارد.
  • دارای سیستم تنظیمات قفل و امکان تغیر سرعت باز شدن تاشوندگی لت­هاست.
  • امکان به کار بردن شیشه­ های تک جداره و یا دو جداره در آن
  • امکان باز شوندگی در موقعیت­ های اضطراری به سمت بیرون و جلوگیری از ورود به سمت داخل محوطه
  • امکان به کار بردن در مکان­هایی با عرض کم که نیازمند بازشوندگی درب تا حداکثر عرض دهانه را دارند .
  • به کار بردن ابزارآلات و یراق آلات مرغوب در جهت ساخت این درب­ها
  • استحکام بالا در برابر باز شدن توسط باد
  • امکان ورود و خروج راحت و باز شوندگی اتوماتیک برای افراد کهنسال، کودکان و افراد ناتوان
  • جلوگیری از آلودگی صوتی به دلیل حرکت بسیار نرم و بی صدا برای استفاده در محیط­ های بیمارستانی و هتل­ها

حال که با این نوع از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای آشنا شدید و ویژگی‌ها و مزایای آن را می‌دانید احتمالا تصمیم به خرید این درب کاربردی گرفته‌اید. اما نحوه خرید این نوع درب به چه صورت است؟ و برای خرید آن باید از چه راهی اقدام کنید؟

نحوه خرید درب­ های اتوماتیک شیشه­ ای فولدینگ به چه صورت است؟

اگر برای خرید انواع درب­ های اتوماتیک شیشه­ ای ازجمله درب اتوماتیک شیشه ­ای فولدینگ نمی­توانید حضوری به نمایندگی­های مربوطه مراجعه کنید، گروه صنعتی آکام این امکان را فراهم آورده که با نصب اپلیکشن درب­ های اتوماتیک این شرکت تمام ویژگی­های منحصر به فرد این درب­ ها را در این اپلیکیشن ببینید و با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین این اپلیکشن بسیاری از هزینه­ های حمل و نقل و خطراتی که در زمان شیوع بیماری کرونا پیش آمده را برای کاربران خود کم کرده است. شما با نصب اپلیکیشن آکام بر روی گوشی یا تب لت به راحتی می­توانید سوالات خود را با مهندسین و مشاوران این شرکت در میان بگذارید و در ظرف مدت کوتاهی جواب سوالتان را دریافت کنید. همچنین در این اپلیکیشن امکان دیدن طرح­ های بیشتر با رنگ بندی متنوع وجود دارد و بعد از انتخاب و تصمیم به خرید می‌توانید با استفاده از درگاه ­های بانکی مطمئن که در این اپلیکیشن قرار دارد مبلغ مورد نظر را در سریع‌ترین زمان پرداخت کنید. تمامی این مراحل به صورت آنلاین انجام می­شود اما امکان تماس مستقیم و گفتگوی تلفنی با کارشناسان نیز برای شما امکان پذیر است. علاوه برخدمات رسانی بالای این شرکت شما می­توانید مشکلات به وجود آمده در زمان نصب و یا بعد از آن را به کارشناسان ارجاع دهید و از آنان کمک بخواهید .

جمع بندی

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای فولدینگ نوعی از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای هستند که به دلیل نصب راحت و تاشوندگی بالا در عرض‌های کم بسیار پر کاربرد و پرطرفدار هستند. گروه صنعتی آکام به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان این نوع درب‌ها در خاورمیانه پیشتاز است و شما می‌توانید با مراجعه حضوری و یا آنلاین اقدام به خرید این درب کنید. در این مقاله سعی شد شرح مختصری در رابطه با این نوع درب‌ها ارائه شود تا بتوانید با آن آشنا شوید و خرید مناسبی انجام دهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x