مکانیرمی مطمئن از اپراتور درب توماتیک شیشه ای سوئینگ 

()

اپراتورهای درب های اتوماتیک شیشه ای سوئینگ آکام بادوام، شیک و دارای چرخش خودکار، بی صدا و ظریف هستند.

درب های اتوماتیک شیشه ای
آکام

 

تقریباً می‌توانید هر درب دستی را به درب اتوماتیک سوئینگ تبدیل کنید. از اپراتورها می‌توان در ساخت و ساز جدید استفاده کرد یا درب های موجود را به صورت یکپارچه جا داد.

درب های اتوماتیک سوئینگ برای ترافیک بالا و استفاده سنگین طراحی شده اند.

کنترل های ریزپردازنده سرعت درب را برای باز و بسته شدن روان تنظیم می‌کنند.

عملکرد اتوماتیک در حالت کم انرژی یا تمام توان کار می‌کند. تمام درب های اتوماتیک لولایی آکام برای یک میلیون چرخه در محفظه های شدید هوا آزمایش می‌شوند.

سیستم های اپراتور درب لولایی اتوماتیک برای فروشگاه های خرده فروشی، بیمارستان ها، مدارس و سایر ساختمان های عمومی یک اپراتور برای هر محیط تجاری، خرده فروشی یا صنعتی مفید است و هر درب دستی را با راحتی کامل و بدون دردسر درب اتوماتیک اعطا می کند.

درب های اتوماتیک سوئینگ دارای مدل های مختلفی از جمله اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و پاور اسیست (مصرف انرژی بسیار کم) می‌باشد.

اپراتور تمام اتوماتیک سوئینگ یا لولایی بدون محدودیت نصب بر روی تمامی درب های اتوماتیک لولایی نقش خوبی ایفا می‌کنند و بدون محدودیت تردد می‌باشد.

این اپراتور مکانیزمی بسیار نزدیک به آرام بندها دارد ولی اپراتور تمام اتوماتیک سوئینگ بمانند تمامی درب های اتوماتیک با برق کار می‌کند و دارای چشمی، موتور، مرکز کنترل، قفل الکترومکانیال و بازوی متحرک می‌باشد.

اپراتورهای درب های اتوماتیک چرخشی:

  • مناسب برای کاربردهای کم و کامل.
  • می‌توانید درب های استاندارد را تا ۷۰۰ پوند تأمین کنید.
  • با درب های چوبی ، فلزی و شیشه ای سازگار هستند.
  • اجازه نصب سریع و آسان مقاوم سازی را بدهید.
  • دارای گواهی UL برای استفاده به عنوان اپراتور درب آتش نشانی هستند

درب اتوماتیک شیشه ای سوئینگ چیست؟

دارای تمام مکانیزم های درب های اتوماتیک شیشه ای هستند، یعنی از شیشه سکوریت، فریم، موتور، اپراتور، چشمی و … تشکیل شده اند.

تنها تفاوت آن روی سیستم مکانیکی درب برقی می‌باشد که از ریل جهت حرکت لت ها استفاده نمی‌کنند بلکه مانند درب ساده باز و بسته می‌شود.

ویژگی منحصر به فرد این مدل از درب های اتوماتیک این است که می‌توان اپراتور آن را به شکل جداگانه بر روی درب های لولایی عادی که موجود است نصب کرده و به راحتی درب دستی خود را به یک درب اتوماتیک سوئینگ تبدیل کرد.

سیستم های اپراتور درب با انرژی کامل و کم انرژی برای کار با انواع روش های فعال سازی از جمله صفحه فشار، سنسور حرکت، سنسور فعال سازی لمسی، کنترل رادیویی، کارت خوان و موارد دیگر طراحی شده اند.

اکثر سیستم های اپراتور درب لولایی ما همچنین می‌توانند با Magic-Touch open باز شوند تا به هیچ سنسوری برای فعال سازی نیازی نباشد.

درب فقط با یک لمس سبک باز می‌شود و اگر در هنگام بسته شدن درب حتی کمی جابجا شود ، Magic-Touch باعث باز شدن خودکار درب می‌شود.

درب های اتوماتیک لولایی با محافظت از دام انگشتی یکپارچه ، عبور و مرور عابر پیاده را آسان تر ، ایمن تر و با مصرف انرژی کمتر می‌کند. عملکرد هر سیستم درب لولایی اتوماتیک را می‌توان با استفاده از هر اپراتور سوار بر روی سطح و یا سر آن تنظیم کرد.

دسترسی غیرفعال

اتوماسیون سیستم های درب لولایی یک روش کارآمد و اقتصادی برای اطمینان از دسترسی آسان به امکانات برای همه بازدید کنندگان ، کارمندان ، مهمانان و بیماران است.

ترتیبات انعطاف پذیر

چیدمان درب یک نفره و دو نفره موجود است. همه مدل ها به گونه ای طراحی شده اند که با ویژگی های ایمنی ، گزینه های کنترل دسترسی و مکانیزم های قفل الکترونیکی به انتخاب شما ارتباط برقرار می‌کنند.

راه حل های درب لولایی سفارشی برای نیازهای خاص شما

درب های اتوماتیک دسترسی بدون مانع را برای همه فراهم می‌کنند، نه تنها به صورت درب های ورودی و عبوری در ساختمان های عمومی.

راه حل های اتوماسیون هوشمند و سفارشی با درایو های چرخشی، برجستگی های راحت و منحصر به فرد، حتی در خانه های شخصی را ارائه می‌دهند.

سیستم کنترل درب اصطلاح عمومی برای کنترل کننده سیستم دسترسی است.

سیستم های کنترل درب با این واقعیت مشخص می شود که همیشه دو حالت تعریف شده برای موقعیت باز و بسته درب وجود دارد.

درب مطابق با رهنمودهای برنامه مربوطه همیشه کنترل ، تنظیم و جابجا می شود.

در یک آموزش یادگیری تعریف شده از طریق “عملکرد تک دکمه” ، سیستم درب به طور مستقل مقادیر عرض درب، وزن پویای درب و جهت محرک موتور دنده ای را تعیین می‌کند و این داده ها را در یک حافظه غیر فرار ذخیره می‌کند.

مشخصات بهینه درایو درب به طور خودکار محاسبه می‌شود و به طور مداوم به آنها عمل می‌شود.

انتقال منحنی حرکت گرد می‌شود تا حرکت درب نرم و بدون حرکت باشد.

انواع درب های اتوماتیک شیشه ای سوئینگ

درب برقی لولایی تک لت که به شکل یک طرفه عمل کرده و محدودیتی در چپ بازشو بودن یا راست بازشو بودن آن وجود ندارد ولازم بذکر است که در وزن ها و سایزها و مدل های بسیار متنوعی موجود است که کارفرمایان محترم می‌توانند از میان گزینه های متنوع درب های اتوماتیک سوئینگ با مشاوره تخصصی شرکت آکام انتخابی مناسب داشته باشند.

مقالات مربوط

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x