تهویه ساختمان با مصرف انرژی کم 

()

تهویه شدید از طریق پنجره ها در طول شب یک روش صرفه جویی در هزینه و کم مصرف برای خنک سازی ساختمان ها در تابستان است. فناوری مناسب پنجره برای خنک سازی شبانه که به طور خودکار کنترل می‌شود بسیار مهم است.

عملکرد ناشی از گرما کاهش می‌یابد

دفاتر ، مدارس و ساختمانهای عمومی اغلب در تابستان به طور غیرقابل تحمل گرم می‌شوند. مردم، تجهیزات و نورپردازی دائماً گرما ساطع می‌کنند. علاوه بر این، اشعه های خورشیدی گرم از طریق پنجره های بزرگ شیشه ای وارد اتاق می‌شوند. افراد شروع به از دست دادن تمرکز می‌کنند و عملکرد آنها خراب می‌شود. ساختمان باید خنک شود تا افرادی که در اتاق هستند با وجود دمای بالای خارج از خانه، احساس راحتی کنند و از نظر ذهنی متناسب باشند.
با این حال، سیستم های تهویه مطبوع به طور قابل توجهی سطح سرمایه گذاری، هزینه های نگهداری و مصرف انرژی ساختمان را افزایش می‌دهند. ساختمان‌های اداری معمولاً بیش از گرمایش در پاییز و زمستان برای خنک کردن اتاق‌ها به انرژی بیشتری نیاز دارند. سیستم های تهویه مکانیکی نیز انرژی زیادی دارند و به دلیل عملکرد مداوم، “کولرهای قدرت” واقعی هستند.

تهویه شبانه باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود

برای مقایسه، تهویه طبیعی کنترل شده باعث صرفه جویی قابل توجهی در انرژی می‌شود. از اختلاف فشار طبیعی بین حداقل دو دهانه (به عنوان مثال پنجره‌ها، درب‌ها) یک ساختمان به بیرون برای تبادل هوا استفاده می‌کند. چنین گرادیان فشاری از قبل در بادهای ضعیف وجود دارد. بنابراین فن‌های محرکه غیرضروری هستند.

برای خنک سازی شب هنگام، پنجره های کنترل شده به طور خودکار گرمای تولید شده توسط تابش خورشید و منابع داخلی را در طول شب به خارج و هوای تازه و خنک را به داخل هدایت می‌کنند. هوای تازه عرضه شده از طریق دمای دلپذیر و کیفیت خوب هوا، آب و هوای داخلی مطبوعی را تضمین می‌کند.

هوای خنک شبانه به عنوان منبع طبیعی سرما

هوای خنک شبانه به عنوان یک منبع طبیعی سرما عمل می‌کند – و این باعث می‌شود که خنک کننده شب در شب نه تنها پایدار و کم مصرف باشد بلکه طبیعی و سازگار با محیط زیست نیز باشد.

در ساختمان های جدید، این تهویه مطبوع ساختمان به طور فزاینده ای با فعال سازی هسته حرارتی ترکیب می‌شود. لوله ها در توده های ساختمانی گذاشته می‌شوند ، به عنوان مثال سقف های بتونی آب از طریق این لوله ها به عنوان یک ماده گرم کننده یا خنک کننده جریان می‌یابد. در حالت ایده آل، این امر نیاز به سیستم های تهویه مطبوع بسیار پر مصرف را از بین می‌برد.

خنک کننده بازگشت شبانه در مفاهیم مدرن ساختمان

حتی با نماهای شیشه ای مدرن و به اصطلاح پنجره های منافذ باز شونده، خنک کننده اتوماتیک برگشت شبانه امکان پذیر است. در اینجا، پنجره ها موازی با خارج به طور کلی باز می‌شوند ، به این معنی که ظاهر نمای شیشه مختل نمی‌شود، به عنوان مثال با بازتاب های پنجره های کج.
در عین حال، باز شدن موازی پنجره تبادل هوا بهینه را تضمین می‌کند. همزمان با خروج هوای گرم به سمت بالا، هوای خنک می‌تواند از پایین وارد شود. در مقایسه با پنجره های کج، پنجره های منافذ باز شونده با همان عرض دهانه سرعت تبادل هوا بسیار بالاتری

درب های اتوماتیک مزایای زیادی را برای ساختمان های تجاری فراهم می کنند و با توجه به قابلیت اطمینان و عملکرد طولانی مدت ، نیازی به گزینه گران نیستند. DORMA طیف وسیعی از راه حل های درب اتوماتیک باز را ارائه می دهد که شامل سیستم های کامل درب یا طیف وسیعی از اپراتورهای کشویی و کشویی است که می تواند در درب های دستی جدید یا موجود نصب شود.
فراهم کردن درهای اتوماتیک برای مشاغل و همچنین کمک به شما در پیروی از قانون برابری ۲۰۱۰ و کمک به مردم مزایای بسیاری دارد. با طیف گسترده ای از سیستم های درب اتوماتیک متناسب با درب های آلومینیوم ، شیشه ، فولاد یا چوب ، از یک درب منفرد تا یک ورودی کاملا اختصاصی می توان ایجاد کرد.
سیستم های درب اتوماتیک طیف گسترده ای از راه حل های باز کردن اتوماتیک را ارائه می دهند.
طیف گسترده ای از سیستم های چرخشی و کشویی اتوماتیک از DORMA همه شامل انرژی کم ، طراحی عالی ، سهولت استفاده و قابلیت اطمینان نهایی طولانی مدت است. سیستم کامل شامل اپراتور اتوماتیک و برگهای درب است ، چه در آلومینیوم با روکش پودر باشد و چه به عنوان درهای شیشه ای بدون قاب. کلیه نصب ، راه اندازی و آموزش توسط DORMA به عنوان پیشرو و بسیار ماهر نصب کننده درب اتوماتیک انجام می شود. تمام نصب های انجام شده توسط DORMA مطابق با الزامات BS EN 16005 sets مجموعه درب های عابر پیاده با قدرت ، ایمنی در استفاده ، الزامات و روش های آزمایش است

پشتیبانان آکام در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی نیاز مشتریان یا همان کاربران صنعت درب های اتوماتیک شیشه ای هستند تا سریعترین و گزیده ترین امکان تهیهُ محصولات و یا سرویس دهی آنلاین انواع دربهای اتوماتیک را به ایشان عرضه نمایند.

درب اتوماتیک، آرایهُ کاشانهُ ماناست.

مقالات مربوط

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x