یک اپلیکیشن خوب چه ویژگی هایی دارد؟ 

()

به نظر می رسد جهان امروز با اپلیکیشن‌ها کار می‌کند.

اگر این چیزی است که افراد می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند ، به احتمال زیاد برنامه ای برای آن در دسترس است.

درب های اتوماتیک شیشه ای
اپلیکیشن آکام

برنامه های خوب طراحی شده چشم نواز هستند و شما را به استفاده از آن وا می‌دارند. یک اپلیکیشن خوب با راضی نگهداشتن و رفع نیاز کاربران، موجب شکوفایی و رونق کسب و کارتان می شود.

بدون تردید یک اپلیکیشن خوب طراحی شده، خیلی زودتر در بین کاربران همه گیر می‌شود.

علاوه بر شکل ظاهری و طراحی بصری، به رابط کاربری مناسب و تجربه کاربری آسان هم توجه کنید.

اما یکی از مهمترین مواردی که در مورد اپلیکیشن ها شکایت می‌کند ویژگی ها هستند ، چه عدم وجود موارد مورد انتظار یا استفاده نادرست از موارد موجود.

هنگامی که ایده اصلی ، طرح و رنگ بندی را به درستی به دست آوردید ، باید در مورد آنچه مشتری واقعاً می‌خواهد فکر کنید ، زیرا اگر نیازهای او را برآورده نکنید ، و در نتیجه می توانید تجارت قابل توجهی را از دست دهید. .

مهمترین ویژگی های اپلیکیشن که بسیاری از آنها اپلیکیشن شما را برجسته می‌کند عبارتند از:

سادگی

توجه بسیاری از افراد کوتاه است و اگر اپلیکیشن شما را در مسیر یابی دشوار کند ، علاقه آنها به سرعت از دست می‌رود.

اگر مشتری شما نتواند به سرعت و به راحتی به اطلاعات خود دسترسی پیدا کند، ناامید می‌شود و این کار را به روشی دیگر انجام می دهد .

احتمالاً با استفاده از برنامه رقیب. صفحات شفاف و بدون سر و صدا و آشکار منجر به گام بعدی در روند برنامه می‌شود و هیچ ابهامی تجربه مشتری را بهبود نمی‌بخشد و آنها را به ادامه استفاده از آن ترغیب می‌کند.

سرعت

صفحه های بارگیری سریع حیاتی هستند. هیچ کس دوست ندارد که انتظار بکشد ، به ویژه وقتی همه چیزهایی که باید ببینند یک نماد بارگذاری صفحه است و این ناامیدی خیلی زود جای خود را به کسالت و در نتیجه تصمیم برای جستجوی چیز بهتر می‌دهد.

سرعت به معنای مجموعه ای مناسب از گرافیک است و جداول بزرگ و پایگاه داده را واکشی نمی کند. آن را ساده نگه دارید و آن را سریع نگه دارید.

عملکرد بالا، سرعت بارگذاری و اجرای بی نقص اصلی ترین ویژگی یک اپلیکیشن خوب طراحی شده است که همیشه کاربران را شیفته خود می‌کند.

وضوح تصویر خوب

در حالی که شما باید سرعت برنامه را در برابر کارایی و وضوح تصویر متعادل کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که آنچه در صفحه دارید به اندازه کافی جزئیات برای ارزشمند کردن تجربه کاربر دارد.

ما زمان گرافیک های انبوه را پشت سر گذاشته ایم و کاربران امروزی انتظار دارند که از کیفیت بالا و ۱۶ میلیون رنگ برخوردار باشند. هر چیزی کمتر ، فروش برنامه شما را محدود می‌کند.

امنیت

امنیت اینترنت در حال تبدیل شدن به مسئله ای روزافزون است و همین مورد برای برنامه شما نیز صدق می کند. با بسیاری از برنامه های کاربردی که اطلاعات شخصی و حساس یا جزئیات کارت اعتباری و نقدی را ذخیره می کنند ، امنیت کاملاً ضروری است.

گزینه های جستجو

ساده به نظر می رسد اما بسیاری از برنامه ها این ویژگی مهم را از دست می‌دهند با توجه به این موردی است که بسیاری از کاربران از آن استفاده می‌کنند. توانایی جستجو در برنامه یا اینترنت مهم است و اگرچه برای برنامه های مبتنی بر بازی چندان کارساز نخواهد بود ، اما برای تجارت و تنوع اجتماعی ضروری است.

طرح های رنگی روشن و پررنگ

موارد اساسی مانند طرح های رنگی چشم نواز ، مشتریان شما را به خود جلب می‌کند. به رنگ های مکمل رنگ توجه کنید و در آخر با یک اپلیکیشن روبرو خواهید شد که در عین حال شیک و حرفه ای به نظر می رسد.

اعلان ها را فشار دهید

ارسال آسان تر از ایمیل و احتمالاً پایین آمدن آن در یک پوشه هرزنامه است ، اعلان های فشرده می توانند متنی ، گرافیکی یا ترکیبی از هر دو برای ارسال محتوای مورد علاقه کاربران به کاربران باشند. پیام رسانی فشرده مرتبط و شخصی بسیار بهتر از پیام های ناخواسته از آنجایی که صرفاً متوجه کاربر خاصی هستند و احتمالاً مورد توجه وی قرار می گیرند.

بازخورد کاربر

اگرچه شما می خواهید برای اولین بار یک برنامه عالی را ایجاد کنید ، اما همیشه راه های دیگری برای بهتر کردن آن و بیشتر مناسب کردن کاربر وجود دارد. بهترین راه برای درک آن این است که از خود کاربر بپرسید.

بازخورد یک روش مناسب برای جلب مشتری است که می‌تواند به شما بگوید چه چیزی می‌خواهد و این بازخورد را فیلتر می‌کند در موارد اضافی یا حذف ، آنچه ممکن است با کمی کار انجام شود و نادیده گرفته شود.

با قرار دادن یک دکمه بازخورد روی برنامه ، مشتری را قادر می‌سازید تا به شما بگوید چه چیزی فکر می‌کند این کار باعث بهتر شدن آن می شود.

بازاریابی مناسب

برای جذب کاربران بیشتر باید بازاریابی مناسب برای معرفی اپلیکیشن را در نظر بگیرید.

یک اپلیکیشن خوب بدون اطلاع رسانی مناسب هرگز شناخته نمی‌شود پس ضروری است برای تبلیغات هزینه کنید و اپ را در دسترس کاربران قرار دهید.

بیش از ۹۰ درصد کاربران از سیستم اندروید و iOS استفاده می کنند. از پتانسیل هزاران کاربر حداکثر استفاده را داشته باشید.

به روز رسانی ها

پس از دریافت بازخورد ، می توانید نحوه ارتباط بیشتر برنامه خود با مشتریان خود را مرتب کرده و به روزرسانی ها را به صورت دوره ای ارسال کنید.

این به این معنی است که شما نه تنها محصول بهتری به دست می آورید ، بلکه می توانید در صورت بروز مشکلات امنیتی را پاسخ دهید. به روزرسانی ها برنامه شما را تازه نگه می دارند و از آنچه می خواهد بیشتر به کاربر می دهد

گروه صنعتی آکام بعنوان اولین کمپانی ارائه دهندهُ پلتفرم آنلاین درب های اتوماتیک شیشه ای گامی نو در ارائهُ خدمت رسانی نوین را برداشته است.پشتیبانان متعهد اپلیکیشن آکام در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی نیاز مشتریان یا همان کاربران صنعت دربهای اتوماتیک شیشه ای هستند تا سریعترین و گزیده ترین امکان تهیهُ محصولات و یا سرویس دهی آنلاین انواع دربهای اتوماتیک را به ایشان عرضه نمایند.

مقالات مربوط

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x