درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی در نقاط مختلف جهان 

()

درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی دسترسی راحت و ایمن به ساختمان شما می‌دهد. این درب ها به عنوان گزینه ای کم مصرف و کم هزینه ، در بسیاری از ساختمان ها ضروری شده اند. سیستم های درب کشویی آکام به لحاظ زیبایی چشم نواز هستند و با هر سبک معماری ترکیب می شوند. سیستم های درب کشویی اتوماتیک شیشه ای بدون مانع با پیشرفته ترین فناوری درایو عملکرد بسیار بالایی دارند.

درب های اتوماتیک شیشه ای
درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی

درب های کشویی می توانند سبک و جذابیت کلی خانه شما را ارتقا دهند. صنعت درب با گرایش فعلی به سمت درب های کشویی رونق دارد. درب های کشویی شیشه ای اتوماتیک نوعی درب است که به صورت افقی باز می شود. آن ها یا روی یک مسیر نصب شده یا از آن معلق هستند.
سیستم های درب کشویی اتوماتیک، راحتی و انعطاف پذیری گسترده ای را برای دسترسی بدون دردسر و بدون تماس با درب فراهم می کنند. در طیف وسیعی از محصولات ما ، راه حل مناسب درب را برای هر ساختمان پیدا خواهید کرد ، چه برای نصب در حین ساخت و چه برای اتصالات یکپارچه سیستم مناسب با محلهای ورودی در هر ساختمان.
درب های کشویی خطی، کلاسیک ترین نوع از انواع درب کشویی اتوماتیک است. که برای استفاده در هر مکانی که فضای جانبی کافی وجود دارد مناسب هستند.

مناطق استفاده:

  • درب های آتش نشانی
  • راه های نجات و فرار
  • درب های ساختمانی خاص با مقاومت بالا
  • درب های ضد خوردگی و ضد آب
  • درب های هرماتیک
  • درب های تمام شیشه ای

عملکرد فیلترینگ به این صورت است که دو سیستم درب اتوماتیک اسلایدینگ روبروی هم قرار گرفته به گونه ای که کاملا با هم بصورت هماهنگ باز و بسته می شوند تا تردد و دسترسی با کنترل بهتر جریان هوا انجام گیرد.

کنترل دسترسی: توسط کلید ، نشان ، نظارت بر ویدئو و داده های بیومتریک کنترل می شود

درپوش نگهدارنده: با فشار دادن یک دکمه درب بلافاصله و بدون برگشت بسته می شود

اتوماسیون ساختمان: ادغام در سیستم های موجود

طبق یک مطالعه اخیر ، بازار درب های کشویی در سال ۲۰۱۶ سه درصد رشد کرده و انتظار می رود سالانه چهار درصد رشد کند. دلیل این روند این است که مشتریان اکنون درب های بزرگ و گسترده ای می خواهند، چه برای فضای داخلی و چه برای نمای بیرونی خانه هایشان.

یکی از آسان ترین انواع درب های کشویی که می توانید از آن در خانه خود استفاده کنید درب بای پس است.

درب های بای پس پانل های ثابت دارند که به طور مجاور به یکدیگر آویزان شده اند. لت ها هم در بالا و هم در زیر قاب در قرار گرفته اند.

درب را با کشیدن در یک جهت باز می کنید و به طور کلی استفاده از آن بسیار آسان است.

این نوع درب های کشویی برای بسیاری از اهداف بسیار محبوب شده اند. معمولاً می بینید که درب های کنارگذر برای درب های کمد یا حتی به عنوان راهی برای جدا کردن دو فضای زندگی به دلیل حفظ حریم خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند.

برای نصب یکی از این درب ها تلاش زیادی لازم نیست و قطعاً مفید خواهند بود. می توانید آنها را در تعداد زیادی سبک مختلف بصری خریداری کنید تا کاملاً متنوع به نظر برسند.

رایج ترین نوع درب بای پس که می بینید چوبی خواهد بود و شبیه چیزی است که روی کمد می بینید.

قطعاً متداول ترین هدف برای این نوع درب های کشویی است. یکی دیگر از کاربردهای معمول درب های کشویی به سبک بای پس در سرویس بهداشتی دیده می شود.

خرید یکی از این درب های کشویی بای پس نیز کار سختی نخواهد بود. اینها را می توان با قیمت بسیار مقرون به صرفه خریداری کرد ، بدین معنی که می توانید در کل خانه خود آنها را به راحتی استفاده کنید.

اگر به درب های کمد جدیدی احتیاج دارید ، در نظر گرفتن این موارد به نفع شما خواهد بود. روند کار ساده خواهد بود و شما مجبور نیستید بیش از حد پول خود را صرف کنید.

همچنین برخی از درب ها بزرگ هستند که هنوز هم به عنوان درب های کشویی عمل می کنند. این درب ها را اغلب در انبارها مشاهده خواهید کرد.

هنگام باز کردن درب به یک طرف می لغزد و هر دو نیمه درب را به سمت دیگر متراکم می کند.

در بیشتر خانه های آمریکای شمالی درب کشویی وجود دارد که در صورت داشتن ویژگی در ، به پاسیو منتهی می شود.

وقتی اصطلاح درب کشویی را مطرح می کنید ، افکار اکثر مردم بلافاصله به درب های پاسیو تبدیل می شود.

این درب ها با این اصطلاح مترادف شده اند حتی اگر درب های کشویی را در بسیاری از مکان های داخل خانه مردم نیز استفاده کنید.

همه افراد راحتی درب های کشویی پاسیو را دوست دارند زیرا هنگام جفت شدن با یک منطقه پاسیو بسیار زیبا به نظر می رسند.

شما می توانید انواع مختلفی از درب های کشویی پاسیو را پیدا کنید اما متداول ترین آنها دارای یک صفحه درب ثابت و یک درب کشویی است که به عنوان ورودی عمل می کند.

بعضی از این درب ها بیشتر از صفحه های شیشه ای ضخیم ساخته می شوند تا به مردم امکان دید خوب از بیرون را بدهند. به همین دلیل این درب ها بسیار محبوب هستند.

برخی از درهای پاسیو می توانند به طرز باورنکردنی تزئین شده و برخی دیگر از دوام بیشتری برخوردار شوند.

قبل از تصمیم نهایی در مورد خرید ، باید به این فکر کنید که نیازهای شما چیست. مهم است که در نظر بگیرید چه کسی قصد استفاده از درب را دارد و تا چه حد به امنیت آن نیاز دارید.

درب های آراسته تر ممکن است به اندازه بعضی از انواع دیگر دوام کافی نداشته باشند.

وقتی به درب های فرانسوی فکر می کنید ، احتمالاً درب کشویی را تصور نمی کنید. درب های فرانسوی وجود دارد که از تکنیک های کشویی برای صرفه جویی در فضا استفاده می کنند.

یکی از دلایلی که مردم بسیار دوست دارند درب های فرانسوی را در خانه های خود نصب کنند این است که فقط زیبا به نظر می رسند.

این درب ها بسیار آراسته و دارای سبک خاصی هستند که کاملاً مخصوص خودشان است. اگر از ظاهر درب فرانسوی لذت می برید اما فضای کافی برای باز کردن درب فرانسوی را ندارید ، جستجوی یک درب کشویی فرانسوی بسیار جذاب خواهد بود. بدون نیاز به صرف فضای زیاد می توانید جلوه ای عالی از این نوع درب ها داشته باشید.

این درب ها بسیار عالی کار می کنند تا به شما امکان ایجاد فضای مناسب زندگی را برای نشان دادن حس سبک خود بدهند.

از آنها می توان به عنوان درب پاسیو استفاده کرد اما ممکن است در سایر قسمت های خانه شما نیز به خوبی کار کند. این واقعاً به شرایط و آنچه در درب های کشویی فرانسه به دنبال آن هستید بستگی دارد.

در هر صورت ، درب های خارق العاده ای خواهید گرفت که جذابیت قابل توجهی را به هر اتاق که قرار می دهید اضافه می کند.

فرهنگ ژاپن واقعاً بسیار محبوب شده است. در طول چند دهه گذشته ، بسیاری از مردم در دنیای غرب از فرهنگ ژاپنی قدردانی کرده اند و این علاقه به عرصه طراحی داخلی نیز گسترش یافته است. غیر معمول نیست که خانه های غربی با زیبایی سنتی ژاپنی طراحی می شوند.

ژاپنی ها نوع خاصی از درب های کشویی دارند که از آن استفاده می کنند و به درب شوجی معروف است.

این درب ها فوق العاده زیبا هستند و از چوب و کاغذ ساخته شده اند. حقیقتا گفته می شود ، آنها مشابه درب های کشویی معمولی هستند که شما در جای دیگر خواهید دید.

چوب درب همانطور که انتظار دارید روی قاب می لغزد. تفاوت بزرگ این درب شوجی با انواع دیگر درب های کشویی این است که از ظاهری منحصر به فرد برخوردار است و به جای شیشه از کاغذ استفاده می کند.

البته استفاده از کاغذ به این معنی است که باید مراقب این درب باشید. این قاب نسبتاً محکم خواهد بود اما اگر دقت نکنید کاغذ مستعد پارگی است.

اگر در اطراف بچه های کنجکاو یا شیطنت دارید ، این درب خوبی برای نصب در خانه شما نخواهد بود. این درب مناسب برای نصب در خانه ای پر از بزرگسالان است که زیبایی درب را درک می کنند و با دقت از آن استفاده می کنند.

شما می توانید کیت هایی خریداری کنید که به شما کمک می کند درب Shoji را به راحتی در خانه خود نصب کنید.

اگر عاشق ظاهر داخلی خانه خود هستید ، واقعاً از داشتن این درب در خانه لذت خواهید برد. این ها به طرز خارق العاده ای کار می کنند تا بتوانند کمی نور به خانه شما بیاورند بدون اینکه زیاد باشد.

مردم از قرار دادن این دربها به عنوان ورودی به محوطه باغ لذت می برند ، اما برای اهداف دیگر نیز می توانند به خوبی کار کنند.

احتمالاً این درب های کشویی به سبک آکاردئون را در خانه شخصی دیده اید. این نوع درب ها اغلب برای کمد استفاده می شوند.

آنها برای این منظور بسیار خوب کار می کنند و زیبایی ظاهری منحصر به فرد خود را دارند. این نام قطعاً مناسب است زیرا باز شدن آنها واقعاً شبیه آکاردئون سه راهی است.

یکی از بهترین جنبه های درب آکاردئون صرفاً ارزان بودن خرید آنها است. درب هایی از این قبیل را می توانید با قیمت بسیار کمی خریداری کنید و برای هر وضعیت کمدی که در خانه دارید، به خوبی کار خواهد کرد.

در صورت تمایل می توان از این موارد به عنوان درب انبارها نیز استفاده کرد ، گرچه این مورد کمتر رایج است.

نصب درب آکاردئون بسیار آسان است زیرا آنها به راحتی در امتداد مسیر کوچکی که شما آن را قطع می کنید بلغزانند.

اگر ساده ترین راه حل برای نصب درب کمد جدید را می خواهید ، خرید یک درب آکاردئونی ایده خوبی است.

این درب های آکاردئونی را می توانید در بیشتر خرده فروشان اصلی پیدا کنید و رنگ ها و سبک های زیادی برای انتخاب خواهید داشت.

ظاهر واقعاً زیباست و درب قرار است عملکرد خوبی داشته باشد. این برای مواردی که شما نیاز به نصب درب های کمد سریع دارید بسیار مناسب است زیرا کل مراحل می تواند به موقع انجام شود

مطمئناً ، یکی از ماندگارترین تصاویر درب کشویی قطعاً درب انبار است. اگر در یک منطقه روستایی بزرگ شده اید ، ممکن است خانواده شما نوعی انبار داشته باشند. شاید از نزدیک با تعداد باز شدن درب های انبار آشنا باشید.

درب انبار سبک های مختلفی دارد اما یکی از محبوب ترین سبک ها در دوران مدرن درب کشویی انبار است.

نصب این درب های انبار کشویی واقعاً آسان است. دارای یک مسیر بالایی و یک شیار پایین هستند تا بتوانید درب را در آن قرار دهید. شما قادر خواهید بود به راحتی این درب را نصب کنید.

گروه صنعتی آکام طراح و تولیدکننده تخصصی درب های اتوماتیک شیشه ای در ایران هستند

که این درب ها را برای فضاهای مسکونی، اداری و تجاری استفاده می‌کنند. این گروه در کنار تجربه ۲۰ ساله به دنبال ارائه کیفیت بالا در کنار صرفه اقتصادی ست.

شما می‌توانید متناسب با نیاز خود درب های اتوماتیک شیشه ای لولایی، چرخشی، تاشو و سیلندری را با خیال راحت به ما سفارش دهید

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ –۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰

 

مقالات مربوط

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x