چگونه درب اتوماتیک به صرفه تر خریداری کنیم 

()

آشنایی با درب اتوماتیک شیشه ای:

درب اتوماتیک شیشه ای مدلی از درب است که از حسگرهایی تشکیل شده که ورود و خروج افراد را دریافت کرده و درب را باز و بسته می‌کند. درب اتوماتیک شیشه ای از ریل، سنسور، کنترل باکس، هنگر، هرزگرد، کاور و موتور تشکیل شده است که مهمتر از همه آن‌ها موتور است. موتور درب اتوماتیک شیشه ای تقش اصلی در کارایی آن دارد و اگر به خوبی انتخاب نشود؛ درب نمی‌توانند بازدهی بالایی داشته باشد. محبوبیت و همه گیر بودن استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای، سبب شده تا امروزه برندهای زیادی در این حوزه فعالیت کنند. کیفیت این برندها با توجه به مواد اولیه که در طراحی و ساخت آن‌ها استفاده شده است متفاوت می‌باشد؛ اما چیزی که واضح و مشخص است، کیفیت موتور دانکر آلمان است. این موتور از قطعات با کیفیت ساخته شده و زمانی که کار می‌کند هیچگونه سر و صدایی از خودش تولید نمی‌کند. ضمنا در موتورهای دانکر آلمان استفاده از گریبکس قدرتمند که مجهز به پیشرفته ترین اینکودر میباشد علاوه بر ایجاد بالاترین راندمان اجرایی در ارسال پالسهای الکترونیکی، کارکرد طولانی مدت و کارایی سالیان سال را تضمین گردیده است، از این رو اگر به دنبال موتوری قدرت مند برای درب اتوماتیک خود هستید دانکر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای:

برای بسیاری از افراد در زمان خرید قیمت و میزان بودجه‌ای که می‌خواهند هزینه کنند اهمیت زیادی دارد. درباره درب اتوماتیک شیشه ای هم این گزینه صدق می‌کند. درب اتوماتیک شیشه‌ای می‌تواند قیمت‌های متفاوتی داشته باشد، نکته ای که درباره آن اهمیت دارد این است که در زمان خرید حتما به کیفیت قطعات توجه کنید و همین طور یک سری قطعات وجود دارند که تاثیر آن‌ها نسبت به بقیه قطعات در قیمت گذاری درب اتوماتیک شیشه ای بیشتر است که در ادامه عبارتند از:

فریم و اپراتور:

در قیمت درب شیشه ای اتوماتیک، فریمی که برای ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته است، تاثیر زیادی دارد. فریم‌های درب اتوماتیک شیشه ای می‌توانند به استفاده از مواد مختلفی تولید شده باشند. بعضی از فریم‌ها با استفاده از آلومینیوم ساخته شده اند و روکش آن استیل است. این مدل قیمت زیادی دارد چون که از قطعات با کیفیت ساخته شده است. از طرفی، اپراتورهم از قطعات مهم در درب اتوماتیک شیشه ای می‌باشد. اپراتور تمام کار باز و بسته کردن درب را به تنهایی انجام می‌دهد. انواع و اقسام اپراتورها در ایران وجود دارند که با توجه به برندشان و قدرتی که دارند، از قیمت متفاوتی برخوردارند.

شیشه درب اتوماتیک شیشه ای:

علاوه بر عوامل گفته شده در قیمت درب اتوماتیک شیشه ای، شیشه هم در قیمت درب تاثیر دارد. شیشه در این مدل برای طراحی و ساخت لت درب به کار می‌رود که معمولا از شیشه سکوریت، استفاده می‌شود؛ چون که در برابر ضربه مقاومت خیلی زیادی دارد و چنانچه ضربه بخورد و پودر شود به فرد آسیبی وارد نمی‌کند و خطر جانی ندارد. از طرفی شیشه سکوریت قیمت مناسب و مشخصی دارد. بدیهی ست هر اندازه که لت‌های به کار رفته شده درب بزرگتر باشد شیشه به کار رفته شده در آن هم بیشتر و در نتیجه قیمت آن هم بالاتر خواهد رفت.

شیشه سکوریت چیست؟

شیشه سکوریت نوعی از شیشه است که مقاومت آن چهار برابر  بیشتر از شیشه معمولی می باشد، در اثر شکستن شیشه به تکه‌ها و ذرات کوچک و ریزی تبدیل می‌شود که فاقد لبه‌های تیز و خطرناک بوده و بی‌ضرر می‌باشد، شیشه سکوریت در مکان‌هایی که مسئله ایمنی انسان در اولویت قرار دارد، همانند نماهای خارجی ساختمان‌ها و فضاهای داخلی اماکن عمومی و مکان‌هایی که شیشه در مساحت زیاد مورداستفاده قرار می‌گیرد به‌صورت تک جداره و یا در ساختار شیشه‌های لمینت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مراحل تولید شیشه سکوریت به شرح زیر می‌باشد:

۱.شیشه‌ها به داخل دستگاه‌های شستشو رفته و عاری از هرگونه گردوغبار می‌گردد.

۲. برای تولید شیشه‌ سکوریت آماده در این مرحله به داخل کوره‌های پیشرفته هوریزانتال فرستاده می‌شوند.

۳. در کوره به‌وسیله المنت‌های پیشرفته تا ۷۰۰ درجه سانتی گراد حرارت داده می‌شوند.

۴. درون کوره شیشه مدام به صورت افقی به‌وسیله سرامیک‌های پیشرفته به جلو و عقب حرکت می‌کند تا محصول تولیدشده عاری از هرگونه قوس و موج گردد.

۵. سپس به درون دستگاه بادبزن پیشرفته هدایت می‌شوند تا با عملیات باد زدن به دمای معمولی برگردد.

زمانی که شیشه داخل دستگاه می‌شود باید این عملیات در عرض چند ثانیه صورت گیرد و شیشه بلافاصله خنک گردد.

این امر موجب می‌شود که هوای داخل شیشه‌های سکوریت گرفته شود و مقاومت شیشه را تا ۷ برابر نسبت به شیشه خام بالا ببرد این فرآیند موجب می‌شود که شیشه درصورت شکسته شدن به ذرات ریزی تبدیل گردد که هیچ خطر جانی ندارد.

این محصولات درضخامت های ۳ میلی‌متر الی ۲۰ میلی‌متر تولید می‌گردد، در کارخانه تولید این محصول بزرگ‌ترین ابعاد تولیدی در ابعاد ۳۰۰۰ میلی‌متر در ۵۵۰۰ میلی‌متر می‌باشد. انواع شیشه های سکوریت حاصل‌شده تا دمای ۲۵۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و سرمای ۸۰ درجه زیر صفر را به‌راحتی تحمل می‌نماید.

شیشه هوشمند که نوعی شیشه سکوریت است به عنوان مهم‌ترین دسته از انواع شیشه‌های ایمنی در صنعت ساختمان مطرح است.

رنگ‌های شیشه سکوریت عبارت‌اند از:

  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • دودی
  • برفی

قیمت نصب و ساخت شیشه سکوریت:

به طور کل قیمت بستگی به عوامل زیر دارد:

۱. نوع شیشه(کریستال، سوپر کلییر، کلییر، فلوت و شیت)

۲. ضخامت شیشه(از ۴ میلی متر تا ۲۰ میلی متر)

۳ .نحوه (کوره ورتیکال یا هوریزانتال)

۴. دیاموند(لول) براق یا مات

گروه صنعتی آکام در خصوص ارائه ی هرگونه درب اتوماتیک با بهترین بهره وری و کیفیت در خدمت شما می باشد.

“آکام آرایه کاشانه مانا”

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ –۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x