درب های اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی 

()

محیط هایی مانند بیمارستان و آزمایشگاه به دلیل اینکه نباید هیچ گونه میکروب و باکتری های مضر در آنجا باشد باید تمامی وسایل آن ها از جمله درب ورود و خروج اتاق ها کاملا بهداشتی و استریل شده باشد.

درب های اتوماتیک شیشه ای آنتی باکتریال با روکش پلاستیکی که علاوه بر ضد آب بودن خاصیت آنتی باکتریال نیز دارند.

درب های اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک شیشه ای آنتی باکتریال دارای سطحی صاف و هموار است که مانع نفوذ باکتری و تجمع هر نوع آلودگی و گرد و غبار ، قابل شستشو ، مقاوم در برابر اسیدها و بازها می باشد.

همچنین قابلیت نصب لولای فولادی آبکاری شده با قابلیت رگلاژ سه بعدی، لولای بادبزنی، شیشه خور دو جداره همسطح، پوشش رنگ پودری کوره ای، با روش الکترواستاتیک و با زمینه اپوکسی، نوار لاستیکی هوابند، آستانه را دارد.

همه ما با محیط بیمارستان آشنایی داشته و می دانیم عبور و مرور در محیط بیمارستان باید به سرعت و با رعایت بهداشت انجام شود زیرا در هر لحظه امکان ورود یک بیمار به بیمارستان و بخش اورژانس وجود دارد، بنابراین درب اتوماتیک بیمارستانی ضمن رعایت نکات بهداشتی باید سریع باز و بسته شود.

درب های اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک شیشه غای بیمارستانی از انواع درب های اتوماتیک است که خود انواع مختلفی دارد.

درب اتوماتیک بیمارستانی جزو سیستم مراقبت از بیمارستان می باشد به این معنا که برای اطمینان از اینکه بیماران مراقبت مناسب را دریافت می کنند و کارکنان بیمارستان برای راه رفتن در راهروها و دسترسی به بیماران به سرعت و به آسانی، به ویژه در موارد اضطراری، باید از درب اتوماتیک بیمارستانی در ساخت بیمارستان ها استفاده شود. در محیط های بهداشتی همه چیز از جمله درب ها برای رعایت بهداشت مهم هستند.

انواع درب های اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی:

درب اتوماتیک بیمارستانی مدل‌های بسیار متنوعی دارد که به همین دلیل شامل هر چهار مدل اصلی درب‌های اتوماتیک می‌شود.

درب های اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی کشویی:

درب های اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی کشویی به علت حفظ فضای موجود کاربرد زیادی در بیمارستان ها دارد. درب های اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی کشویی می توانند برای درب ورودی بیمارستان شما استفاده شده و ضمن رعایت بهداشت زیبایی خاصی را نیز به بیمارستان ببخشد.

درب اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی کشویی به علت داشتن استانداردهای بالای بهداشتی برای درب آزمایشگاه ها، اتاق های ایزوله، بخش ICU ، بخش رادیولوژی بیمارستان برای جلوگیری از ورود میکروب ، باکتری، گرد و غبار استفاده می شوند.

این مدل درب‌ها به‌دلیل ساختار کشویی فضای بسیار کمی اشغال می‌کنند و به همین دلیل کاربرد بسیار زیادی در داخل ساختمان بیمارستان دارند. این درب‌ها که مدل اصلی درب‌های ایزوله و هرمتیک را نیز شامل می‌شوند، بالاترین استاندارد ایمنی و بهداشت را دارند و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه، رادیولوژی، آزمایشگاه، و اتاق ایزوله استفاده می‌شود.

درب های اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک بیمارستانی چرخشی (گردان):

درب اتوماتیک بیمارستانی گردان معمولا برای درب ورودی بیمارستان ها و مراکز درمانی بزرگ استفاده می شود. درب اتوماتیک بیمارستانی علاوه بر جلوگیری از اتلاف انرژی زیبایی منحصر به فردی به بیمارستان می بخشد. درب اتوماتیک بیمارستانی گردان با کنترل ترافیک ورود و خروج در زمان های شلوغی بیمارستان کاربردی است.

سیستم درب اتوماتیک گردان به این گونه است که در موارد اضطراری می توان یک درب را قفل کرد و ترافیک را کنترل کرد. این درب‌ها معمولاً برای درب ورودی اصلی برای تردد مراجعان استفاده می‌شود. معمولاً در بیمارستان‌ها، برای امکان ورود ویلچر، از مدل‌های بزرگتر این درب‌ها استفاده می‌شود.

بنابراین، درب های اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی دسته‌بندی‌هایی مانند تمامی‌ درب‌های اتوماتیک دارد و تنها تفاوت اصلی آنها استفاده از مواد باکیفیت‌تر و درزگیری بهتر برای حفظ ایمنی و رعایت بیشتر بهداشت در بیمارستان‌ها است.

درب های اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی تاشو:

درب های آکاردئونی با قابلیت تا شدن منحصر به فرد امکان جا به جایی تخت های بیمارستانی را در بخش های ICU و اتاق عمل فراهم می کنند.

درب اتوماتیک بیمارستانی تاشو کمترین فضا را را برای باز شدن اشغال کرده و سریع باز و بسته می شوند به همین دلیل برای بخش اورژانس استفاده می شود.

درب های اتوماتیک شیشه ای تاشو به شکل آکاردئونی باز و بسته می‌شوند و کمترین فضا را برای باز و بسته شدن نیاز دارند.

این مدل درب‌ها به‌دلیل عملکرد سریع در باز و بسته شدن، برای درب ورودی اصلی و همچنین درب اورژانس کاربرد بسیاری دارد درب‌های تاشو در کسری از ثانیه باز می‌شوند تا برانکارد بتواند به‌سرعت وارد شود.

درب های اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی لولایی:

درب های اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی لولایی به علت این که فضای زیادی را اشغال می کنند و درزگیر مناسبی دارند معمولا برای اتاق ایزوله استفاده می شوند. این درب‌ها که با سیستم لولایی باز می‌شوند، چون فضای زیادی برای باز و بسته شدن نیاز دارند، در درب‌های ورودی بخش‌ها و درب‌های ایزوله استفاده می‌شوند.

این درب‌ها با استفاده از موتور و لولا به سمت داخل و بیرون باز و بسته می‌شوند. در مقایسه با درب اتوماتیک بیمارستانی کشویی، درب‌های لولایی امکان رعایت بهداشت و ایزوله بودن را بیشتر فراهم می‌آورند و دقیق‌تر درزگیری می‌شوند.

کاربردهای درب اتوماتیک بیمارستانی:

درب اتوماتیک بیمارستانی برای بخش های مختلف بیمارستان مانند درب ورودی، راهروی بخش ها، اورژانس، درب ICU، درب اتاق عمل، درب آزمایشگاه ، رادیولوژی ، عکسبرداری ، استفاده می شود.

درب اتوماتیک بیمارستانی با توجه به مدل‌های متنوعی که دارد، در تمامی ‌بخش‌های بیمارستان کاربرد دارد.

  • درب ورودی اصلی
  • درب ورودی اورژانس
  • درب ورودی بخش‌های متفاوت
  • درب بخش مراقبت‌های ویژه
  • درب اتاق جراحی
  • درب آزمایشگاه
  • درب اتاق‌های رادیولوژی و تصویربرداری
  • درب اتاق تمیز و ایزوله

مزایای درب های اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی:

برای حفظ امنیت : درب اتوماتیک بیمارستانی به علت قابل کنترل بودن از راه دور باعث حفظ ایمنی محیط بیمارستان شده و از ورود غیر ضروری افراد می تواند جلوگیری کند.

حفظ بهداشت : درب اتوماتیک بیمارستانی چون از فلز بیشتر ساخته شده ضد باکتری بوده و از ورود میکروب و آلودگی به محیط بیمارستان جلوگیری می کند. درب اتوماتیک بیمارستانی باعث شده تا از تماس مستقیم دست به درب ها جلوگیری شود و این به حفظ بهداشت کمک زیادی می کند.

صرفه جویی در مصرف انرژی : درب اتوماتیک بیمارستانی به علت باز و بسته شدن در هنگام ورود و خروج افراد باعث جلوگیری در اتلاف انرژی شده و به کاهش مصرف انرژی کمک می کند. در بیمارستان ها به علت زیاد بودن تردد اگر درب ها اتوماتیک نباشد انرژی زیادی به هدر می رود.

گروه صنعتی آکام در خصوص ارائه ی هرگونه درب اتوماتیک با بهترین بهره وری و کیفیت در خدمت شما می باشد.

“آکام آرایه کاشانه مانا”

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ –۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آرش شکروی
آرش شکروی
2 سال قبل

درب های اتوماتیک شیشه ای آنتی باکتریال با روکش پلاستیکی که علاوه بر ضد آب بودن خاصیت آنتی باکتریال نیز دارند.

محمد ناظریان
محمد ناظریان
2 سال قبل

در واقع اولویت نصب درب اتوماتیک در محیط های بیمارستانی بهره مندی از امکان رعایت افزونتر در بهداشت فردی و محیط با درب های اتوماتیک شیشه ای ویژه می باشد.

مهرسا بهتویی
مهرسا بهتویی
2 سال قبل

بسیار عالی متریال استفاده شده در درب های اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی بسیار حائز اهمیت است .

درسا امینی
درسا امینی
2 سال قبل

درب های اتوماتیک شیشه ای آکام دارای تکنولوژی منحصر به فرد در تنظیم سرعت باز و بسته شدن و عملکرد سیستم می باشد.

شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x