درب های اتوماتیک کرکره،رولاپ و لولایی پارکینگی 

()

 

 

درب های اتوماتیک کرکره،رولاپ و لولایی پارکینگی؛

دربهای اتوماتیک رولاپ یا کرکره ای گروه صنعتی آکام، بهترین انتخاب در کیفیت و کمیت قطعاتی ست که نیازمند دوام بالا هستند.
به منظور ایجاد امنیت و آسایش در ورودیهای گاراژ، فروشگاهها و کلیه ی اماکن بسته به طراحی هر فضا میتوان از دربهای رولاپ و یا جکهای پارکینگی استفاده نمود.
کرکره های هوشمند و جکهای پارکینگی آکام، با استفاده از مرغوبترین پروفیلهای موجود اطمینان از خریدی مقرون به صرفه و با کیفیت را هموار می سازند.
کرکره های اتوماتیک آکام با تیغه های پُلی کربنات یا آلومینیومی و موتورهای ساید یا توبلار اجرا میگردد.
گروه صنعتی آکام در محصولات پارکینگی خود به نوع، جداره و ضخامت تیغه ها اهمیت ویژه ای داده و با استفاده از مرغوبترین متریال عمرمفید و کارآیی آنها را تضمین مینماید.
رول آپ آکام را میتوان جهت ورودی پارکینگهای ساختمانهای مسکونی، مراکز اداری و تجاری که به لحاظ تردد وسایل نقلیه احتیاج به امنیت و باز و بسته شدن سریع دربها را دارند استفاده نمود، همچنین در اماکن صنعتی، آزمایشگاهی و تحقیقاتی خصوصا در فضاهایی که سرعت بالای تردد وسایل عبوری مثل لیفتراک مدنظر میباشد سیستمهای سرعت بالا یا hi speed گروه صنعتی آکام مناسبترین گزینه جهت بهره وری مناسب خواهد بود.
کرکره های اتوماتیک آکام با عملکرد فوق العاده سریع، کم استهلاک و بدون صدا تنها در ارتفاع نیاز به فضای حرکتی مناسب داشته و از محیط اطراف فضایی اشغال نمی نماید همین امر ارائه بهترین بازشوی ورودیها را به بهترین نحو ممکن ساخته است.
درب اتوماتیک پارکینگی لولایی گروه صنعتی آکام دیگر محصول کارآمد و مناسب برای ورودیهای پارکینگ اماکن و ساختمانهای مختلف می باشد،سیستمهای لولایی پارکینگی قابل استفاده بر روی تمامی دربهای عادی پارکینگها با کاربری و کارآیی بالا است، درب اتوماتیک لولایی پارکینگی با استفاده از جکهای برقی و بازوهای فولادی ضمن برخورداری از کیفیت عالی و بهره مندی از خدمات پس از فروش آکام، شرایط ایده آلی را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x