مشکلات احتمالی در به کارگیری پنجره های UPVC 

()

 در بخش تعمیرات و رگلاژ درب و پنجره دوجداره UPVC و آلومینیوم به طور کامل توضیحاتی را ارائه کردیم اما موضوع مهمی که نیاز است تا بیشتر مورد بررسی قرار دهیم ایراداتی است که در صورت عدم تعمیرات و رگلاژ برای درب و پنجره های دوجداره ایجاد می شود.

درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلومینیوم به گونه ای طراحی و ساخته می شود که هم از مقاومت بالایی برخوردار است و هم ماندگاری بی نظیری را در صورت تولید اصولی و استفاده از پروفیل و براق آلات مناسب می توانند داشته باشند.

در پنجره دوجداره بخش های مختلفی وجود دارد که ممکن است دچار ایراد شود ، برای مثال یراق آلات که بیشترین تحرک را در بحث باز و بسته کردن دارد ، امکان خرابی آن بیشتر است، البته لازم به ذکر است که یراق آلات مرغوب کارایی بالایی دارند و تا مدت ها دچار ایراد نمی شوند. اما ممکن است به علت های مختلف ایراداتی متوجه درب و پنجره دوجداره شود که تنها راه بازگشت کارایی دوباره تعمیرات و رگلاژ است.

یراق آلات و گیر در باز و بسته کردن پنجره های UPVC

زمانی که یراق آلات پنجره دوجداره دچار ایراد می شود تمام کارایی پنجره دوجداره دچار مشکل می شود و امکان باز و بسته کردن دستگیره وجود ندارد و اسپانیولت نیز برای قفل کردن لنگه در پروفیل قاب ناتوان می شود، پس بحث تعمیرات پنجره UPVC و آلومینیوم به شدت احساس می شود.

گیر در باز و بسته شدن پنجره دوجداره ممکن است باعث شکستن شیشه و پروفیل شود و پنجره حالت ناپایدار پیدا کند و در مدت کوتاهی کارایی آن به پایین ترین حالت برسد و حتی در مواردی نیاز به تعویض کامل پنجره ها می شود که هزینه  زیادی را طلب می کند.دقت کنید که اگر شما در اولین مراحل ایرادات و مشکلات ، اقدام به تعمیرات پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلومینیوم کنید هیچ مشکلی برای درب و پنجره هایتان ایجاد نمی شود و تعمیرکار پنجره دوجداره با تخصص و تجربه علاوه بر رگلاژ پنجره UPVC و آلومینیوم نسبت به تعویض یراق آلات و تعمیرات هر بخشی که دچار ایراد است اقدام کرده و خیال شما را راحت می کند.

نمای فریم لس امروزه در ساختمان ها و برج ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و نقش اساسی در طراحی و زیبایی خارجی ساختمان ها دارد اما نمای فریم لس نیز دچار ایراداتی میشود که قابل تعمیرات و رگلاژ است.

بخش اساسی نمای فریم لس ، لولایی است که لنگه شامل شیشه را در بخش آلومینیومی حفظ کرده و باعث باز و بسته شدن پنجره می شود، اما دقت کنید که یکی از سخت ترین بخش های تعمیرات ، تعویض لولای نمای فریم لس است و نیاز به ابزار و افراد خبره و باتجربه دارد.

در صورت عدم تعویض لولای شکسته فریم لس، امکان سقوط آن بسیار بالا می رود و ممکن است خسارات جبران ناپذیری را وارد کند.

 

کارایی گالوانیزه داخل پنجره UPVC

یکی از مهم ترین کارایی گالوانیزه داخل پنجره UPVC این است که جلوی خم شدن یا تغییر شکل دادن پروفیل UPVC را می گیرد. پروفیل UPVC به علت آنکه از نوعی پلاستیک تولید می شود انعطاف پذیر است.برای جلوگیری از اینکه پس از تولید پنجره ای که در معرض آفتاب قرار گرفت تغییر شکل ندهد از گالوانیزه های U شکل با جنس گالوانیزه داخل پروفیل استفاده می شود. این گالوانیزه پس از برش خوردن پروفیل توسط دستگاه برش به اندازه پروفیل UPVC برش خورده و داخل پروفیل انداخته شده با پیچ یک سانتی داخل پروفیل نگه داشته می شود.

اگر گالوانیزه ها در UPVC به خوبی پیچ نشوند و در اندازه استاندارد برش نخورند ، باعث خارج شدن از رگلاژ می شود و تاثیر اساسی در خرابی پنجره هایUPVC  دارد.

 

تعمیراتی که بر روی پنجره های UPVC می توان انجام داد.

رگلاژ و رفع گیر و ایراد پنجره دو جداره در هنگام باز و بسته شدن

رفع ورود گرما و سرما و گرد و غبار

اصلاح صداگیری پنجره های دو جداره

تعویض یا تعمیر یراق آلات شکسته یا آسیب دیده

اصلاح درز بندی و عایق بندی پنجره دوجداره

تعمیر یا تعویض لولاهای آسیب دیده

 

گروه صنعتی آکام در خصوص ارائه ی هرگونه درب و پنجره با بهترین بهره وری در خدمت شما می باشد.

 

با ما تماس بگیرید: ۰۹۱۲۹۶۷۷۹۵۰ –۰۹۱۲۴۰۲۷۵۷۰

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
akam
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x