بریک اوت (خروج اضطراری) 

()

درب های اتوماتیک شیشه ای

 

درب های اتوماتیک شیشه ای خروج اضطراری یا بِرِک اوت؛

درب اتوماتیک خروج اضطراری گروه صنعتی آکام ، درب کشویی اتوماتیک چند منظوره ایست که وظایف متعددی را انجام می دهد. این دربها به راحتی از هر مسافر و بازدید کننده استقبال می کند. در شرایط اضطراری یا مواقع افزایش ترافیک تردد (مثلا در یک سالن کنسرت)، لنگه های متحرک بر روی لنگه های ثابت قرار گرفته و همزمان امکان بازشدن هر دو لنگه بصورت لولایی مهیا میگردد، این امر ضمن ایجاد بازشو به میزان کل عرض دهانه ورودی اطمینان خاطر از عبور و مروری ایمن را فراهم می سازد.در مواقع عادی لنگه های ثابت در جای خود قفل می شوند تا لنگه های متحرک بصورت اتوماتیک بر روی آنها حرکت کرده و مراجعه کنندگان میتوانند با خاطری آسوده تر از ورودی ساختمانها عبور نمایند.
در واقع درب بِرِک اوت آکام یک درب اتوماتیک کشویی میباشد که در موارد اضطراری میتوان لنگه های ثابت و متحرک آن را به صورت لولایی بازنموده و تمام دهانه را بصورت عرض بازشوی مفید استفاده نمود، از این سیستم برای مجتمع های با حجم جمعیت بالا که خروج از آنها در مواقع اضطراری و مدت زمان آن،حائز اهمیت است ضروری میباشد.
اپراتورهای دربهای برک اوت آکام، با استفاده از ریل،شاسی، هنگرها و غلتکهای مخصوص دارای عمر مفید و کارایی مضاعف میباشند.
سیستم هوشمند این دربها دارای پنل کنترل ویژه بوده که علاوه بر تعیین وضعیت حالات گوناگون نحوه بازشو، با امکان ریست دستگاه در مواقع لزوم مونیتورینگ لازم به لحاظ حفظ و نگهداری مطلوبتر را برقرار می نماید،
موتور ۱۰۰ وات، کنترل باکس با نرم افرار هوشمند سه لایه، منبع تغذیه با ترانس حلقوی تروئیدی( سیم پیچ مس خالص)، سنسورهای دوکاره پرده ای، غلتکهای فولادی با روکش رزین، سطح مقطع اکسترود شده با لاستیک ضد ارتعاش، قفل الکترومکانیکال و باتری بک آپ از جمله قطعات خاص اپراتورهای این دربها میباشد.
به واسطه خاص بودن سازه درب خروج اضطراری این دربها فقط با شیشه های دو جداره و فریم ترمال بِرِک قابل اجرا میباشند.فریمهای این دربها را میتوان با رنگ پادرکوتینگ، آنادایز و یا روکش استیل تولید نمود.
تمامی لنگه های متحرک و ثابت با لاستیکهای ویژه و مقاوم در برابر سرما و گرما عایق بندی گردیده تا مناسبت ترین کنترل کمی و کیفی در آسایش، امنیت و آرامشی بادوام را مهیا سازند.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله این مطلب را مطالعه کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود ؟

برای امتیاز به مطلب روی ستاره ها بزنید

میانگین رضایت کاربران / ۵. تعداد رای ها

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می دهید

اگر مطالب ما برای شما مفید بوده است ...

مطالب ما در اینستاگرام را هم دنبال کنید

از اینکه این مطلب نظر شما را جلب نکرده است، پوزش می‌طلبیم.

فرصت دهید مطلب را بهتر خواهیم کرد.

جهت ارتقا این مطلب پیشنهاد خود را در بخش نظرات ارسال کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبکه های اجتماعی
نکات مدیریتی
پر بازدیدترین مقالات
مقالات اخیر
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x